اخبار فناوری

هواوی Enjoy 60 Pro با تراشه اسنپدراگون و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شد

هواوی اخیراً دستگاه‌های جدیدی را به سری Enjoy 60 اضافه کرده است. مدل استاندارد این سری، در ماه مارس سال جاری میلادی معرفی شده بود. چندی پیش نیز هواوی از گوشی هوشمند Enjoy 60X با باتری پرظرفیت ۷,۰۰۰ میلی آمپری رونمایی کرد. اکنون، این غول فناوری چینی، تلفن هوشمند جدیدی را معرفی کرده است. گوشی جدید این شرکت، هواوی Enjoy 60 Pro نام داشته و از تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ برخوردار است. با مایفون مگ همراه باشید تا نگاهی به مشخصات این گوشی هوشمند بیندازیم.

هواوی Enjoy 60 Pro از نمایشگر ۹۰ هرتزی و تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ برخوردار است

هواوی Enjoy 60 Pro به عنوان یک گوشی هوشمند میان رده معرفی شده است. فریم این دستگاه طراحی فلت دارد. دو حلقه دوربین در قاب پشتی این گوشی دیده می‌شود که هر کدام، یک لنز را درون خود جای داده اند. دوربین سلفی این تلفن هوشمند درون یک پانچ هول و در مرکز بالای صفحه نمایش دیده می‌شود. نمایشگر اینجوی ۶۰ پرو حاشیه های بسیار کمی دارد. به طور کلی، تلفن هوشمند میان رده جدید هواوی طراحی مناسبی دارد. این دستگاه، نسخه جدیدی از Nova 11i بوده که برای عرضه در بازار چین در نظر گرفته شده است.

Huawei Enjoy 60 Pro

نیروی پردازشی Huawei Enjoy 60 Pro توسط تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ تأمین می‌شود. این تلفن هوشمند به صفحه نمایش LCD ۶.۸ اینچی با وضوح ۲۳۸۸×۱۰۸۰ پیکسل مجهز است. این نمایشگر، رفرش ریت ۹۰ هرتزی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپری به همراه پشتیبانی از شارژ سریع ۴۰ وات، از دیگر ویژگی های این گوشی هوشمند جدید هواوی هستند. دو لنز دوربین در قاب پشتی اینجوی ۶۰ پرو دیده می‌شود. دوربین اصلی این دستگاه وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و دوربین دیگر دارای سنسور ۲ مگاپیکسلی است‌. دوربین سلفی این تلفن هوشمند نیز به سنسور ۸ مگاپیکسلی مجهز شده است. ضخامت اینجوی ۶۰ پرو هواوی ۸.۵۵ میلی متر و وزن آن ۱۹۳ گرم است. این گوشی هوشمند در رنگ‌های سبز نعنایی، مشکی و نقره‌ای عرضه می‌شود. سنسور اثر انگشت Enjoy 60 Pro بر روی دکمه پاور قرار دارد.

Huawei Enjoy 60 Pro

قیمت هواوی اینجوی ۶۰ پرو

مطابق با گزارش Gizmochina، تلفن هوشمند Huawei Enjoy 60 Pro در دو نسخه به دست کاربران خواهد رسید. نسخه ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی آن ۱۵۹۹ یوان (۲۲۷ دلار) قیمت داشته، در حالی که نسخه ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی این گوشی هوشمند با قیمت ۱۷۹۹ یوان (۲۵۵ دلار) به دست خریداران می‌رسد. این دستگاه در بازار چین عرضه خواهد شد؛ و پیش فروش آن نیز از امشب آغاز شده است.

هواوی Enjoy 60X با نمایشگر بزرگ و باتری ۷,۰۰۰ میلی آمپری معرفی شد

نظر شما درباره Huawei Enjoy 60 Pro چیست؟ آیا گوشی های میان رده جدید هواوی برای شما جذاب هستند؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/05/19/%D9%87%D9%88%D8%A7%D9%88%DB%8C-enjoy-60-pro-%D8%A8%D8%A7-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B4%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D9%86%D9%BE%D8%AF%D8%B1%D8%A7%DA%AF%D9%88%D9%86-%D9%88-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%DB%B5/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا