اخبار فناوری

آیپد پرو های جدید از ویژگی «صفحه نمایش همیشه روشن» برخوردار نیستند

اپل به تازگی از مدل های جدید آیپد پرو این تبلت های فاش شده در مقایسه با رقبای خود و همچنین نسخه های قبلی خود بسیار نازک هستند. گزارشی منتشر شده است که حاکی از آن است که اگرچه اپل می‌توانست ویژگی Always On Display را به دستگاه‌های iPad Pro جدید بیاورد، اما این کار را نکرد.

با وجود در دسترس بودن سخت افزار مناسب، آیپد پروهای جدید همیشه روشن نیستند

بر اساس برداشت های اولیه، می توانیم فرض کنیم که صفحه نمایش OLED این دو آیپد جدید اپل بهترین پنل مورد استفاده در تبلت است. اکنون مشخص شده است که نرخ تازه سازی این پنل OLED را می توان به 10 هرتز کاهش داد. با توجه به این نرخ نوسازی متغیر، آیپد پرو OLED می تواند به ویژگی همیشه روشن مجهز شود. اما اپل تصمیم گرفت این ویژگی را به تبلت های جدید خود اضافه نکند.

آیپد پرو جدید اپل

لیست مشخصات آیپد پروهای جدید نشان می دهد که نرخ به روز رسانی صفحه نمایش این دو دستگاه را می توان تا 10 هرتز کاهش داد. این بدان معناست که بسته به محتوایی که تماشا می کنید، صفحه نمایش دستگاه می تواند به طور خودکار نرخ تازه سازی را تنظیم کند. این باعث صرفه جویی در مصرف باتری و شارژ بیشتر می شود. البته توجه داشته باشید که مدل‌های قدیمی‌تر آیپد پرو نیز دارای فناوری نرخ نوسازی صفحه نمایش متغیر بودند. اما برخلاف مدل های جدید، حداقل نرخ تازه سازی به 24 هرتز محدود شده بود.

بر اساس این گزارش منبعارتقاء پنل OLED آیپد پرو یک نقطه عطف جدید برای این شرکت خواهد بود. با این حال، اگر دستگاهی با نمایشگر همیشه روشن عرضه شود، منطقی تر خواهد بود. انتظار می رود اپل نمایشگر را در مدل های آیپد پرو آینده ارتقا دهد. نمایشگر تبلت های آینده اپل احتمالا دارای نرخ تازه سازی حداقل 1 هرتز خواهد بود. مانند تصمیم اپل در مورد آیفون 14 پرو و ​​آیفون 15 پرو. زمانی که سری آیفون 13 پرو عرضه شد، نرخ رفرش نمایشگر این گوشی های هوشمند به 10 هرتز محدود شد و این دستگاه ها از قابلیت Always On Display برخوردار نبودند. اما در سری آیفون 14 پرو و ​​آیفون 15 پرو، شاهد استفاده از پنل های OLED با نرخ نوسازی متغیر هستیم که می توان آن را تا 1 هرتز کاهش داد.

آیپد پرو جدید اپل با تراشه M4، صفحه نمایش OLED و ضخامت بسیار نازک رسما معرفی شد.

شما چی فکر میکنید؟ آیا انتظار داشتید ویژگی Always On Display به آیپد پروهای جدید اپل اضافه شود؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/05/09/%D8%A2%DB%8C%D9%BE%D8%AF-%D9%BE%D8%B1%D9%88-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D9%88%DB%8C%DA%98%DA%AF%DB%8C-%D8%B5%D9%81%D8%AD%D9%87-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D9%87/

تحریریه مای فون مگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا