اخبار فناوری

هدفون جدید Nothing Ear Stick با عمر باتری 29 ساعته و قیمت 99 دلار معرفی شد.

شرکت فناوری کارل پی Nothing به تازگی هدفون Ear (استیک) جدید خود را به عنوان دومین محصول در خط لوازم جانبی صوتی خود معرفی کرده است. ایرپادهای جدید بسیار شبیه به (1) هیچی گوش شرق. با این حال، این شرکت ادعا می‌کند که هدفون‌های جدید با صدای بهبودیافته، الگوریتم صدای شفاف بهبود یافته برای تماس‌ها و کاهش وزن عرضه می‌شوند. از دیگر ویژگی های کلیدی این گجت می توان به عمر باتری تا 7 ساعت در هر پایه و تا 29 ساعت با قاب ایرپاد و قیمت 99 دلاری آن اشاره کرد.

هدفون Nothing Ear Stick جدید

هدفون Ear (Stick) به عنوان جانشین Ear (1) معرفی می شود که تغییرات طراحی و معیارهای قابل توجه عمر باتری را ارائه می دهد. با این حال، این بار، هیچ چیز از طراحی سر سیلیکونی Ear(1) فاصله نگرفته و مدل جدید AirPods خود را برای طراحی «نیمه در گوش» شبیه به ایرپادهای نسل سوم معرفی کرده است. وزن هر میله هدفون جدید تنها 4.4 گرم است. هیچ ادعایی وجود ندارد که به لطف طراحی ارگونومیک این هدفون می توان در تمام طول روز از آن استفاده کرد.

هدفون Nothing Ear Stick جدید

هدفون Nothing Ear Stick جدید

در حالی که این طراحی ممکن است نشت صدا را افزایش دهد، درایورهای دینامیکی سفارشی جدید 12.6 میلی متری باید به ارائه صدا در فرم جدید کمک کنند. در هر ساقه گوش (چوب)، سه میکروفون وجود دارد که می توانند صدای پس زمینه را در هنگام تماس فیلتر کنند. متأسفانه جدیدترین هدفون بلوتوث Nothing شامل ANC (حذف نویز فعال) نمی شود و این ویژگی منحصر به فرد است (1) که اخیراً قیمت گذاری شده است 149 دلار افزایش یافته است شرق.

Nothing Ear (Stick) در یک کیف شارژ استوانه‌ای جدید عرضه می‌شود که می‌تواند برای باز کردن و دسترسی به هر ساقه هدفون بچرخد. این طرح نیز از فرم است رژ لب الهام گرفته شده است. با این حال، این طراحی جدید به این معنی است که شارژ بی سیم Qi در آخرین محصول وجود ندارد. در عوض، شارژ USB-C تنها راه شارژ این کیس است. گفته می شود تنها با 10 دقیقه شارژ به این دستگاه دو ساعت زمان گوش دادن می دهد. این هدفون همچنین تا 7 ساعت عمر باتری مداوم و تا 29 ساعت عمر باتری را با قاب شارژ خود ارائه می دهد.

همراه با معرفی Ear (Stick)، اپلیکیشن Nothing Ear (1) به Nothing X تغییر نام داده و ویژگی های جدیدی مانند EQ قابل تنظیم، قفل باس، حالت بازی با تاخیر کم و غیره را ارائه می دهد. در تلفن (1)، می توانید مستقیماً از طریق کلید تنظیم سریع یکپارچه به این ویژگی ها دسترسی داشته باشید. Google Fast Pair همچنین برای اتصال یکپارچه با تلفن هوشمند اندرویدی شما پشتیبانی می شود.

هدفون جدید Notting از گواهی IP54 برای مقاومت جزئی در برابر آب و گرد و غبار پشتیبانی می کند و همچنین با عملکرد جفت سریع دستگاه های اندرویدی سازگار است.

هدفون Nothing Ear Stick جدید

هدفون Nothing Ear Stick جدید

قیمت گوش (چوب) معادل می باشد 99 دلار / 119 یورو / 99 پوند و فروش رایگان آن از 4 نوامبر 2022 در بیش از 40 کشور از جمله ایالات متحده آمریکا، کانادا و بریتانیا از طریق هیچ چیز.تکنولوژی و برخی از خرده فروشان شروع به کار می کنند. اولین خریداران محصولات قبلی Nothing از جمله Ear (1) و Phone (1) برای خرید آخرین محصول با کد منحصربفرد از تاریخ 4 نوامبر تا 30 نوامبر 10% تخفیف دریافت خواهند کرد.

نظر شما در مورد هدفون Nothing Ear Stick جدید، طراحی و مشخصات آنها چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا