اخبار فناوری

قابلیت‌های هوش مصنوعی آپدیت One UI 6.1 سامسونگ را ببینید

آنطور که پیداست آپدیت One UI 6.1 سامسونگ قابلیت‌های جدید فراوانی خواهد داشت که بیشتر از ما از یک آپدیت جزئی است. به تعبیر ICE Universe آپدیت One UI 6.1 همان چیزی است که باید از ابتدا با One UI 6 عرضه می‌شد. این به‌روزرسانی بهره‌مندی زیادی از AI یا هوش‌مصنوعی خواهد داشت. بیاید با هم قابلیت‌های هوش مصنوعی One UI 6.1 سامسونگ را ببینیم.

قابلیت‌های هوش مصنوعی One UI 6.1 سامسونگ

انتظار می‌رود رابط کاربری One UI 6.1 سامسونگ همراه با گلکسی اس 24 رونمایی شود و سپس برای دیگر محصولات واجد شرایط این شرکت ارائه شود.

به‌روزرسانی One UI 6.1 چندین ویژگی هوش مصنوعی مولد، از جمله تصاویر پس زمینه تولید شده توسط هوش مصنوعی را به ارمغان می آورد.

قابلیت تولید تصویر زمینه با هوش مصنوعی می تواند بر اساس توصیف متنی که شما به آن می‌دهید، تصاویر زمینه جدید را ایجاد کند. همچنین در صفحه قفل گزینه‌ای برای اضافه کردن افکت‌های پرتره و آب‌وهوا وجود خواهد داشت.

تولید تصویر زمینه با هوش مصنوعی در One UI 6.1 سامسونگ

تولید تصویر زمینه با هوش مصنوعی در One UI 6.1 سامسونگ

 

افکت صفحه قفل با هوش مصنوعی در One UI 6.1 سامسونگ

افکت صفحه قفل با هوش مصنوعی در One UI 6.1 سامسونگ

ویرایشگر عکس پیش‌فرض One UI 6.1 توانایی جابجایی اشیا را از طریق یک ژست کشیدن و رها‌کردن (Drag & Drop) ساده ارائه می‌دهد. می توانید یک موضوع یا شی را از تصویر انتخاب کنید و آن را در تصویر دیگری قرار دهید.

همچنین به شما امکان می دهد تصاویر موجود در گالری خود را بزرگتر کرده و گسترش دهید. به عنوان مثال، می توانید تصاویر را صاف کنید و ویرایشگر تصویر جزئیات غیر موجود را پر می کند. ویرایشگر عکس همچنین به شما امکان می‌دهد ویرایش‌هایی مانند نقاشی‌ها و برچسب‌ها را مجدداً انجام دهید و لغو کنید.

 

آپدیت One UI 6.1 دارای فرمت خودکار Samsung Notes است

نرم افزار Samsung Notes همچنین دارای ویژگی است که می تواند یادداشت های طولانی را با تبدیل متن طولانی به نمونه‌ای خوانا خلاصه کند. همچنین می‌تواند یادداشت‌های دست‌نویس را پس از تبدیل به متن، قالب‌بندی خودکار کند.

رابط کاربری One UI 6.1 سامسونگ همچنین می‌تواند تماس‌های صوتی را از یک زبان به زبان دیگر برای هر دو نفر حاضر در تماس ترجمه کند. این ویژگی قبلاً توسط سامسونگ به عنوان اولین ویژگی ارائه شده توسط Samsung Gauss معرفی اعلام شده بود.

آپدیت One UI 6.1 همچنین قابلیت Voice Focus را در گوشی های سامسونگ به ارمغان می آورد. این ویژگی در حال حاضر در برخی از گوشی‌های هوشمند میان‌رده و پایه وجود دارد، اما با به‌روزرسانی One UI 6.1 به گوشی‌های رده بالا نیز می‌رسد.

همچنین یک ویژگی جدید Adaptive Protection را به همراه خواهد داشت که باتری گوشی را تا 80 درصد شارژ می کند و درست قبل از بیدار شدن کاربر شارژ را تا 100 درصد از سر می گیرد. ویژگی حداکثر محافظت باتری را تنها تا 80 درصد شارژ می کند.

نظر شما درباره این ویژگی‌ها چیست؟ کدام یک از قابلیت‌های هوش مصنوعی وای یو آی ۶.۱ را می‌پسندید؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/12/11/%D9%82%D8%A7%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%87%D9%88%D8%B4-%D9%85%D8%B5%D9%86%D9%88%D8%B9%DB%8C-%D8%A2%D9%BE%D8%AF%DB%8C%D8%AA-one-ui-6-1-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا