اخبار فناوری

سیستم تشخیص چهره ۳ بعدی برای آنر Magic 6 استفاده خواهد شد

در اکوسیستم اندروید شما می‌توانید روش‌های مختلفی برای احراز هویت داشته باشید. از تشخیص چهره ساده ۲ بعدی با دوربین سلفی بگیرید تا انواع حسگر اثرانگشت و حتی سیستم تشخیص چهره ۳ بعدی. هواوی یکی از شرکت‌هایی است روی سیستم تشخیص چهره ۳ بعدی تمرکز کرد و حالا به نظر می‌رسد که محصول جدید آنر نیز ار همین راه‌حل استفاده خواهد کرد. جدیدترین گزارش‌ها به ما می‌گویند که سیستم تشخیص چهره ۳ بعدی برای آنر Magic 6 استفاده خواهد شد.

سیستم تشخیص چهره ۳ بعدی برای آنر Magic 6

آنر مجیک ۶

آنر مجیک ۶

گفته می شود که Honor Magic 6 از فناوری تشخیص چهره سه بعدی با استفاده از سنسور 3D ToF استفاده خواهد کرد. این مشابه با پرچمدار جدید هواوی یعنی Mate 60 است. البته هواوی سال‌هاست که از این فناوری استفاده می‌کند و جدیدترین پرچمدار آن نیز به چنین فناوری مجهز شده است. این فناوری می‌تواند به راحتی چهره یا سوژه‌ها را از فواصل طولانی و بدون هیچ وقفه‌ای شناسایی کند.

طبق گزارش جدیدی که از یک منبع چینی منتشر شده است، Honor Magic 6 از سنسور دوربین ارتقا یافته و فناوری تشخیص چهره 3D ToF استفاده خواهد کرد. مجموعه اپتیکال این محصول شامل یک حسگر تصویر 1 اینچی اومنی‌ویژن OV50K در کنار OV50H و یک لنز تله فوتو پریسکوپ 160 مگاپیکسلی خواهد بود.

با توجه به این گزارش باید گفت که سری Magic 6 یک تجربه عکاسی جذاب را به کاربران خود ارائه می‌دهد. علاوه بر این، فناوری‌های روز مانند دیافراگم متغیر و ارسال پیام کوتاه ماهواره‌ای را ارائه می کند.

همچنین پیش‌تر برای شما نوشتیم که برند پورشه دیزاین با سری Honor Magic 6 به بازار موبایل باز می‌گردد.

برند پورشه دیزاین با سری Honor Magic 6 به بازار موبایل باز می‌گردد

آنطور که پیداست آنر به سری مجیک ۶ نگاه ویژه‌ای دارد و آن را ناجی خود می‌داند. شما فکر می‌کنید این سری می‌تواند انتظارات آنر و از آن مهم، کاربران را برآورده کند؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/12/11/%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85-%D8%AA%D8%B4%D8%AE%DB%8C%D8%B5-%DA%86%D9%87%D8%B1%D9%87-%DB%B3-%D8%A8%D8%B9%D8%AF%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A2%D9%86%D8%B1-magic-6-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا