اخبار فناوری

مشخصات کلیدی Galaxy S24 FE سامسونگ فاش شد

در ماه ژانویه بود که سامسونگ از سری گلکسی اس ۲۴ برای عرضه در بازار های مختلف رونمایی کرد. انتظار می‌رود که عضو جدیدی به این سری اضافه شود. با وجود آنکه هیچ تأیید رسمی درباره Galaxy S24 FE وجود ندارد، اما مشخصات کلیدی این تلفن هوشمند به بیرون درز کرده است. انتظار می‌رود که این دستگاه، همانند نسل قبل، در اکتبر سال جاری میلادی (اواسط پاییز) معرفی شود.

مشخصات کلیدی Galaxy S24 Ultra: تراشه اگزینوس و باتری ۴,۵۰۰ میلی‌آمپری

بر اساس اطلاعات منتشر شده، گلکسی اس ۲۴ دارای ۱۲ گیگابایت حافظه رم LPDDR5x خواهد بود. این دستگاه در دو نسخه با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی UFS 4.0 وارد بازار می‌شود. ادعا شده که این گوشی از باتری ۴,۵۰۰ میلی‌آمپری برخوردار خواهد بود. گزارش منتشر شده، اشاره‌ای به توانایی شارژر این دستگاه نمی‌کند، اما انتظار داریم که Galaxy S24 FE از شارژ سریع ۲۵ وات و شارژ وایرلس ۱۵ وات پشتیبانی کند. لازم به ذکر است که این تلفن هوشمند آینده سامسونگ از نمایشگر AMOLED برخوردار خواهد بود؛ اما هنوز اطلاعاتی درباره اندازه آن منتشر نشده است.

گلکسی S23 FE

گلکسی S23 FE

گلکسی اس ۲۳ اف ای با دو تراشه Exynos 2200 و Snapdragon 8 Gen 1 در بازار های مختلف عرضه شد. اما ادعا شده که گلکسی اس ۲۴ اف ای با تراشه Exynos در بازار جهانی عرضه می‌شود. منبع این گزارش اشاره می‌کند که گوشی های تاشو آینده سری Z سامسونگ نیز با تراشه های اسنپدراگون به دست کاربران می‌رسند. اطلاعاتی نیز درباره گوشی های هوشمند سری A این غول فناوری کره‌ای به بیرون درز کرده است. این تلفن های هوشمند میان‌رده با تراشه های اگزینوس و مدیاتک به دست کاربران خواهند رسید. این موضوع درباره دستگاه های سری M و F سامسونگ نیز صادق خواهد بود. همان‌طور که می‌دانید، گوشی های سری M و F، همان نسخه های بهینه شده از سری A هستند.

گلکسی S23 FE سامسونگ رسما معرفی شد

با توجه به افشای برخی از مشخصات کلیدی Galaxy S24 FE، نظر شما درباره این تلفن هوشمند آینده سامسونگ چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/03/01/%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5%D8%A7%D8%AA-%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF%DB%8C-galaxy-s24-fe-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%D9%81%D8%A7%D8%B4-%D8%B4%D8%AF/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا