اخبار فناوری

بهترین اپلیکیشن دوربین گوشی در سال 2022 چیست؟

اپلیکیشن های موجود در اپ استورهای مختلف به روش های مختلفی در دسترس کاربران قرار گرفته اند که در سال های اخیر تجربه کاربری را برای افراد مختلف بهبود بخشیده است. در این مقاله قصد داریم تعدادی از بهترین اپلیکیشن های دوربین گوشی در سال 2022 را برای استفاده بهتر از دستگاه خود معرفی کنیم. با ما بمان!

لیستی از بهترین برنامه های دوربین گوشی در سال 2022

ما قبلا در مایفون مگ هستیم، نگاهی به آن بیندازید بهترین پخش کننده های موسیقی موجود داشته ایم.

بهترین پخش کننده های موسیقی امسال کدام بودند؟

گزارش توسعه دهندگان XDAدوربین گوشی های هوشمند در سال های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است. تلفن‌های هوشمند مدرن نیاز به دوربین‌های حرفه‌ای و عکاسی پرزحمت را از بین برده‌اند و رنگ‌ها و همچنین جزئیات بسیار نزدیک به آنچه دوربین‌های DSLR یا بدون آینه می‌توانند ثبت کنند را از بین برده‌اند.

در حالی که می‌توانید چندین تلفن با بهترین سخت‌افزار دوربین برای چندین سناریو پیدا کنید، یکی از مواردی که بین این تلفن‌ها متفاوت است، نرم‌افزاری است که پردازش تصویر را مدیریت می‌کند. هر سازنده گوشی هوشمند از یک الگوریتم پردازش تصویر خاص مخصوص برنامه دوربین خود استفاده می کند و این پردازش تصویر می تواند یک تغییر دهنده بازی باشد.

اکثر کاربران مجبور نیستند برنامه‌های دوربین را فراتر از برنامه دوربین پیش‌فرض که از قبل روی گوشی آن‌ها نصب شده است، کاوش کنند. اما تعداد کمی از کاربران از بهینه سازی نرم افزاری و پردازش تصویر ضعیف ناامید شده اند و اینجاست که اپلیکیشن دوربین ثانویه وارد عمل می شود. نه فقط پردازش تصویر، بلکه تعدادی از تلفن ها ممکن است دارای یک برنامه دوربین باشند که ممکن است عملکرد بومی زیادی نداشته باشد.

برای مقابله با چنین مسائلی، ایده خوبی است که یک اپلیکیشن دوربین ثانویه نصب کنید. یا شاید فقط از برنامه دوربین استوک خسته شده اید و می خواهید چیز جدیدی را امتحان کنید. برای اینکه این کار را برای شما راحت‌تر کنیم، چندین برنامه دوربین را از play store امتحان کرده‌ایم و فهرستی از بهترین برنامه‌های دوربین را که می‌توانید برای عملکرد دوربین گوشی‌های هوشمند استفاده کنید، گردآوری کرده‌ایم. کنترل‌های دستی که ممکن است در برنامه دوربین پیش‌فرض گوشی هوشمند شما موجود نباشد. ما یک لیست مشابه برای کسانی از شما داریم که به دنبال بهترین برنامه های اندرویدی غیر از عکاسی هستند.

پورت‌های دوربین Google Pixel و GCam: بهترین گزینه موجود!

بهترین اپلیکیشن دوربین گوشی در سال 2022

گوشی‌های هوشمند پیکسل گوگل، عمدتاً به دلیل مهارت در عکاسی محاسباتی و الگوریتم‌های خاص، همیشه یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند برای عکاسی بوده‌اند. حتی با سخت‌افزار قدیمی‌تر، گوشی‌های هوشمند پیکسل به لطف پردازش‌های انجام شده توسط اپلیکیشن دوربین گوگل، تصاویر شگفت‌انگیزی تولید می‌کنند. گوگل نیز چند سال پیش Night Sight را معرفی کرد و از آن زمان انقلابی در عکاسی در نور کم ایجاد کرده است.

حالت‌های Night Sight و Portrait در تلفن‌های Pixel بی‌نظیر هستند و بهترین بخش این است که می‌توانید نسخه پورت‌شده Google Camera را روی تلفن هوشمند فعلی خود نیز نصب کنید. اگر گوشی شما دارای تراشه اسنپدراگون است، به احتمال زیاد می توانید از Gcam با آن استفاده کنید. به طور کلی، این برنامه اغلب بسیار بهتر از برنامه دوربین استوک دستگاه عمل می کند!

برنامه دوربین را باز کنید: عکاسی سریع و بدون دردسر!

Open Camera یک برنامه رایگان و ساده است که می توانید از آن برای گرفتن عکس و فیلم با گوشی هوشمند خود استفاده کنید. اگر می‌خواهید روی عکس‌هایی که روی آن‌ها کلیک می‌کنید کنترل بیشتری داشته باشید و می‌خواهید تنظیمات دستی را آزمایش کنید، Open Camera برنامه خوبی برای شروع است. برخی از ویژگی های جالب مانند تراز که از صاف بودن عکس های شما اطمینان می دهد، کاهش نویز در نور کم و امکان عکس گرفتن با گفتن عباراتی مانند پنیر یا ایجاد صدایی خاص از نکات برجسته این بازی است. ‘دوربین باز. خوشبختانه این اپلیکیشن رابط کاربری ساده ای دارد و حاوی هیچ گونه تبلیغاتی نمی باشد.

📥 لینک دانلود دوربین را از پلی استور باز کنید📥

اپلیکیشن Candy Camera: سلفی های جذاب بگیرید!

این یکی از زمانی است که برنامه‌های اصلی دوربین پیش‌فرض در اکثر گوشی‌های هوشمند مانند گذشته در حال پیشرفت بودند و شما به برنامه‌ای نیاز داشتید که بتواند سلفی‌های خوبی با فیلترهای رنگی بگیرد. Candy Camera عمدتا برای عکس های سلفی و به ویژه برای کسانی است که دوست دارند عکس های خود را در اینستاگرام یا سایر برنامه های رسانه های اجتماعی پست کنند. در حالی که این روزها اکثر سایت های رسانه های اجتماعی مجموعه ای از فیلترهای خاص خود را دارند، Candy Camera نیز گزینه های عالی برای شما دارد.

📥 Candy Camera را از پلی استور دانلود کنید

برنامه Footej Camera 2: قابل اعتماد

بهترین اپلیکیشن دوربین گوشی در سال 2022

اگر به دنبال یک جایگزین قابل اعتماد برای برنامه دوربین استوک خود برای عکس ها و فیلم ها هستید، Footej Camera 2 ممکن است گزینه خوبی برای شما باشد. نسبت‌ها و رزولوشن‌های مختلفی برای انتخاب وجود دارد، همچنین قابلیت‌های Auto-HDR وجود دارد، عکس‌های زنده نیز مانند عکس‌های متحرک آیفون یا دوربین گوگل پشتیبانی می‌شوند. در مورد ویدیوها، می‌توانید یک ویدیو را در حین ضبط مکث کنید و سپس از فریم دیگری ادامه دهید و دو کلیپ را در زمان واقعی ادغام کنید. همچنین می توانید از آن برای تبدیل ویدیوهای کوتاه به GIF استفاده کنید. شما همچنین چندین افکت مختلف و همچنین یک ویرایشگر عکس برای انجام ویرایش های اولیه دریافت می کنید.

📥 Footej Camera 2 را از پلی استور دانلود کنید 📥

اپلیکیشن Simpe Camera: یک دوربین ساده دیگر

بهترین اپلیکیشن دوربین گوشی در سال 2022

همانطور که از نام آن پیداست، Simple Camera احتمالاً از نظر رابط کاربری و همچنین ویژگی هایی که ارائه می دهد، ساده ترین برنامه در این لیست است. رابط کاربری آن شیک و مینیمالیستی است و تنها حداقل گزینه هایی را که برای گرفتن عکس یا فیلم نیاز دارید را نشان می دهد. هیچ تبلیغی در برنامه وجود ندارد که تجربه کاربر را تا حد زیادی بهبود می بخشد. اگرچه این برنامه ویژگی های زیادی را ارائه نمی دهد، اما استفاده از آن ساده است و گزینه های گیج کننده زیادی ندارد. اگر گوشی را به کسی می‌دهید که تجربه چندانی با گوشی‌های هوشمند ندارد، این اپلیکیشن دوربین تجربه‌ای بی‌دردسر به او می‌دهد.

در بالا دوربین FV-5 Lite: تضمین کیفیت تصویر بهتر

سپس برنامه دوربین Camera FV-5 برنامه ای است که ابزارهای قدرتمندی را برای گرفتن عکس به روشی که می خواهید ارائه می دهد. دلیلی که ما نسخه لایت برنامه را انتخاب کردیم رایگان بودن آن است، بنابراین راه خوبی برای امتحان کردن برنامه است. اگر روش کار را دوست دارید، همیشه می‌توانید نسخه کامل را برای باز کردن قفل مجموعه کامل ویژگی‌ها دریافت کنید. FV-5 طیف کاملی از کنترل های دستی را ارائه می دهد که اگر از یک دوربین حرفه ای استفاده کرده باشید، ممکن است با آنها آشنا شوید. از نوردهی گرفته تا فاصله فوکوس گرفته تا سرعت شاتر، کنترل کاملی روی تصاویری که کلیک می کنید خواهید داشت. همچنین می توانید با استفاده از این برنامه عکس های RAW بگیرید و همچنین می توانید یک هیستوگرام در منظره یاب نمایش دهید که می تواند مفید باشد.

📥 Camera FV-5 Lite را از فروشگاه Play دانلود کنید

برنامه دوربین خاموش: بی سر و صدا!

بهترین اپلیکیشن دوربین گوشی در سال 2022

با نگاهی به نام، احتمالاً می توانید متوجه شوید که تمرکز این برنامه بر روی کلیک بی صدا و بدون صدای شاتر است. در حالی که اکثر برنامه‌های دوربین، از جمله برنامه پیش‌فرض، ممکن است از قبل گزینه قطع صدای شاتر را داشته باشند، برخی از تلفن‌ها ممکن است این گزینه را نداشته باشند یا در برخی از مناطق جهان در دسترس نباشد. همراه با غیرفعال کردن صدای شاتر، اپلیکیشن دوربین بی صدا مجموعه خوبی از ویژگی های اضافی مانند توانایی گرفتن 40 عکس در یک ثانیه با استفاده از حالت پشت سر هم و همچنین برخی از جلوه ها و فیلترهای داخلی را ارائه می دهد. یک نکته در مورد این برنامه این است که تبلیغات را در رابط دوربین نمایش می دهد که ممکن است برای برخی افراد آزار دهنده باشد.

📥 دوربین بی صدا را از پلی استور دانلود کنید

دوربین ProCam X-Lite

بهترین اپلیکیشن دوربین گوشی در سال 2022

ما یک نسخه ساده از این برنامه را به این لیست اضافه کرده ایم زیرا رایگان است و اگر ویژگی ها را دوست دارید، می توانید ادامه دهید و نسخه کامل را خریداری کنید. در کنار این خطوط، برنامه ProCam X-Lite ویژگی‌های سطح حرفه‌ای مانند کنترل سرعت شاتر، تعادل رنگ سفید سفارشی، ISO و موارد دیگر و همه گزینه‌هایی را که از هر برنامه دوربین پوشیدنی انتظار دارید، ارائه می‌دهد. وقتی صحبت از فیلمبرداری به میان می آید، گزینه های عکاسی دستی به همراه امکان انتخاب نرخ بیت سفارشی و پشتیبانی از فیلمبرداری تا 4K را نیز دریافت می کنید.

همچنین قابلیتی به نام Interval Shots وجود دارد که می‌توانید از آن برای فیلم‌برداری ویدیوهای استاپ موشن یا فیلم‌های تایم لپس مستقیماً از برنامه استفاده کنید.

📥 Pro X Cam Lite را از پلی استور دانلود کنید

اپلیکیشن Bacon Camera: سازگار با تمامی دستگاه ها

همه برنامه‌های دوربین که قبلاً به آنها اشاره کردیم، نیاز دارند که گوشی هوشمند شما از Camera2 API پشتیبانی کند، که در حالت ایده‌آل باید در همه تلفن‌های هوشمند مدرن وجود داشته باشد. با این حال، اگر گوشی شما از Camera2 API پشتیبانی نمی کند، Bacon Camera برنامه مناسب شماست.

📥 دوربین بیکن را از پلی استور دانلود کنید

نظر شما در مورد این لیست از بهترین برنامه های دوربین گوشی در سال 2022 چیست؟ در نهایت، کدام یک را بهترین اپلیکیشن دوربین گوشی در سال 2022 می‌دانید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا