اخبار فناوری

تصاویر زنده وان پلاس Nord CE 3 پیش از رونمایی فاش شد

وان پلاس در حال آماده شدن برای معرفی Nord 3 است. البته این تلفن هوشمند تنها عضو جدید سری نورد نخواهد بود. گفته می‌شود که وان پلاس Nord CE 3 هم در دست توسعه قرار دارد و در حال حاضر، تصاویر زنده این تلفن هوشمند به بیرون درز کرده است. با مایفون مگ همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

تصاویر زنده وان پلاس Nord CE 3 برخی از جزئیات طراحی این گوشی را فاش می‌کند

وان پلاس به زودی از دو گوشی هوشمند جدید سری نورد رونمایی خواهد کرد. گزارش جدید وب‌سایت PriceBaba، تصاویر زنده وان پلاس Nord CE 3 را به ما نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد که این تلفن هوشمند آینده وان پلاس دارای نمایشگر خمیده بوده و دوربین سلفی آن، درون یک پانچ هول و در مرکز بالای صفحه نمایش قرار گرفته است. گفته می‌شود که در این دستگاه خبری از دکمه Alert نخواهد بود. چند روز پیش نیز، مشخصات کامل این گوشی هوشمند به بیرون درز کرده بود.

تصویر زنده Nord CE 3

در حال حاضر، میکروسایت مربوط به این دستگاه در وب‌سایت آمازون هند فعال شده است. با نگاهی به تصاویر منتشر شده، متوجه می‌شویم که این تلفن هوشمند آینده وان پلاس دارای طراحی مشابه ریلمی ۱۰ پرو پلاس است. منبع این گزارش ادعا می‌کند که این دستگاه دارای سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش و IR Blaster خواهد بود. بر اساس گزارشاتی که تا کنون منتشر شده، OnePlus Nord CE 3 دارای یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED با وضوح FullHD+ خواهد بود. نمایشگر این تلفن هوشمند رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

نمایشگر Nord CE 3

تراشه اسنپدراگون 782G وظیفه تأمین نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی هوشمند آینده وان پلاس را بر عهده خواهد داشت. گران قیمت ترین نسخه این دستگاه به ۱۲ گیگابایت حافظه رم مجهز شده است. سه لنز دوربین در قاب پشتی Nord CE 3 قرار خواهد گرفت. دوربین اصلی این گوشی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی خواهد داشت. این دستگاه به طور پیش‌فرض از سیزدهمین نسخه سیستم عامل اندروید و رابط کاربری OxygenOS 13.1 بهره می‌برد.

طراحی وان پلاس Nord 3 به‌همراه مشخصات احتمالی آن فاش شد

با توجه به تصاویر زنده و اطلاعات فاش شده، نظر شما درباره وان پلاس نورد سی ای ۳ چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/06/27/%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1-%D8%B2%D9%86%D8%AF%D9%87-%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3-nord-ce-3-%D9%BE%DB%8C%D8%B4-%D8%A7%D8%B2-%D8%B1%D9%88%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%81/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا