اخبار فناوری

لیست بنچمارک AnTuTu آگوست ۲۰۲۳ منتشر شد: OnePlus Ace 2 Pro در صدر

بنچمارک AnTuTu به عنوان یک معیار رایج برای سنجش عملکرد یک گوشی هوشمند شناخته می‌شود. این بنچمارک، جنبه های مختلفی را مانند CPU، GPU، RAM، حافظه‌ ذخیره سازی و تجربه کاربری (UX) یک دستگاه را می‌سنجد. هم اکنون، لیست ماه آگوست ۲۰۲۳ بنچمارک AnTuTu منتشر شده است. در صدر این لیست، یک گوشی قاتل پرچمدار دیده می‌شود.

تمام گوشی های لیست بنچمارک AnTuTu آگوست ۲۰۲۳ از تراشه پرچمدار کوالکام برخوردارند

لیست ماه آگوست ۲۰۲۳ بنچمارک AnTuTu با صدر نشینی وان پلاس ایس ۲ پرو منتشر شد. این تلفن هوشمند موفق به کسب امتیاز ۱,۶۴۸,۷۳۵ شده است. نکته اصلی آن است که این تلفن هوشمند وان پلاس در حقیقت یک گوشی پرچمدار نیست. و بهتر است که آن را «قاتل پرچمدار» بنامیم. قیمت نسخه پایه این دستگاه معادل ۴۱۰ دلار است. البته نسخه ۲۴ گیگابایت رم + ۱ ترابایت حافظه ذخیره سازی که توسط بنچمارک AnTuTu آزمایش شده قیمتی معادل ۳,۹۹۹ یوآن (۵۵۰ دلار) دارد. Ace 2 Pro بین مشتریان چینی بسیار محبوب است. وان پلاس در تلاش است تا تقاضای بالای این تلفن هوشمند را تأمین کند.

برترین گوشی های لیست بنچمارک AnTuTu

همان طور که Gizmochina اشاره می‌کند، نکته جالب آن است که تمام گوشی های موجود در لیست بنچمارک AnTuTu آگوست ۲۰۲۳، از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ برخوردارند. از جمله iQOO 11S که تنها با اختلاف ۳,۳۴۳ امتیازی در جایگاه دوم قرار دارد و امتیاز ۱,۶۴۸,۷۳۵ را به دست آورده است. پس از آن، ما دستگاه هایی مانند ردمجیک 8S Pro+، آیکو ۱۱، X90 Pro+، OnePlus 11، ریلمی GT5، ویوو X Fold 2 و اوپو فایند ایکس ۶ پرو را می‌بینیم. نکته عجیب آن است که ردمی کی ۶۰ اولترا در لیست جدید انتوتو مشاهده نمی‌شود. این تلفن هوشمند در ماه آگوست و با تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس معرفی شد. این تلفن هوشمند در بنچمارک AnTuTu موفق به کسب امتیاز ۱,۷۷۴,۷۱۴ شده بود. شاید این گوشی هوشمند در لیست ماه آینده بنچمارک مذکور مشاهده شود.

جدیدترین بنچمارک Antutu تراشه +Dimensity 9200 را بالاتر از Snapdragon 8 Gen 2 قرار می‌دهد

نظر شما چیست؟ آیا صدرنشین واقعی این لیست، ردمی کی ۶۰ اولترا با تراشه پرچمدار مدیاتک است؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/09/03/%D9%84%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D8%A8%D9%86%DA%86%D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9-antutu-%D8%A2%DA%AF%D9%88%D8%B3%D8%AA-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B3-%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1-%D8%B4%D8%AF-oneplus-ace-2-pro-%D8%AF/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا