اخبار فناوری

لیست بنچمارک AnTuTu گوشی های میان رده آگوست ۲۰۲۳ منتشر شد

چندی پیش، لیست AnTuTu گوشی های پرچمدار آگوست ۲۰۲۳ منتشر شد. در این لیست، وان پلاس ایس ۲ پرو در صدر قرار داشت. هم اکنون می‌خواهیم نگاهی به لیست بنچمارک AnTuTu ده گوشی برتر میان رده آگوست بیندازیم. در صدر این جدول، ردمی نوت ۱۲ توربو خودنمایی می‌کند.

ردمی نوت ۱۲ توربو در صدر لیست بنچمارک AnTuTu گوشی های میان رده قرار دارد

با وجود آنکه Redmi Note 12 Turbo در ماه مارس معرفی شد، اما این گوشی همچنان در لیست بنچمارک AnTuTu گوشی های میان رده پیشتاز است. این دستگاه موفق به کسب امتیاز ۱,۱۴۸,۳۷۶ شده است. پس از آن، Realme GT Neo 5 SE با امتیاز ۱,۱۴۶,۶۰۷ دیده می‌شود. لازم به ذکر است که هر دو این تلفن های هوشمند از تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۲ استفاده می‌کنند. همچنین این دو دستگاه، تنها گوشی هایی هستند که در این لیست، به تراشه مذکور مجهز شده اند.

لیست ده گوشی برتر میان رده بنچمارک AnTuTu

این دستگاه ها با وجود قیمت حدود ۲۵۰ دلار (برای ردمی نوت ۱۲ توربو) و ۲۹۰ دلار (برای ریلمی GT Neo 5 SE) توانستند از مرز یک میلیون امتیاز عبور کنند. این موضوع باعث می‌شود تا کاربران به آینده گوشی های میان رده، امیدوار شوند. لازم به ذکر است که Redmi Note 12 Turbo در بازار های خارج از چین با نام Poco F5 به فروش می‌رسد. جایگاه سوم توسط iQOO Neo 7 SE با تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۸۲۰۰ تصاحب شده است. این تلفن هوشمند امتیاز ۹۴۹,۷۴۲ را کسب کرده است. ویوو اس ۱۷ پرو با ثبت امتیاز ۹۴۴,۳۲۹ در جایگاه چهارم قرار دارد. سایر جایگاه های این لیست به گوشی هایی مانند Oppo Reno 10 Pro، ردمی Note 12T Pro، ردمی K60E، شیائومی سیوی ۳، OnePlus Ace Racing و OnePlus Ace تعلق دارد. تمامی این دستگاه ها از تراشه های سری دیمنسیتی ۸۲۰۰ یا دیمنسیتی ۸۱۰۰ استفاده می‌کنند.

همان طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، به نظر می‌رسد که گوشی های هوشمند دارای چیپست Snapdragon 7+ Gen 2 نسبت به همتایان میان رده خود که از تراشه های Dimensity مدیاتک استفاده می‌کنند، برتری قابل توجهی دارند. با این وجود، گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که مدیاتک در حال توسعه چیپست Dimensity 8300 است که گفته می‌شود پردازنده گرافیکی Mali G52 MC6 را در خود جای داده است. باید دید عملکرد این تراشه جدید در مقایسه با تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۲ چگونه خواهد بود. ما مشتاقانه منتظر نتایج جدید هستیم.

ردمی نوت ۱۲ توربو شیائومی با Snapdragon 7+ Gen 2 رسما معرفی شد

نظر شما چیست؟ آیا دیمنسیتی ۸۳۰۰ می‌تواند Snapdragon 7+ Gen 2 را شکست دهد؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/09/03/%D9%84%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D8%A8%D9%86%DA%86%D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9-antutu-%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%B1%D8%AF%D9%87-%D8%A2%DA%AF%D9%88%D8%B3%D8%AA-%DB%B2/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا