اخبار فناوری

عرضه رسمی شارژر Realme 240W: سریع ترین شارژر موبایل در جهان

همانطور که انتظار می رفت، ریلمی امروز اولین شارژ سریع موبایل 240 واتی را ارائه کرد و در همان زمان، این شرکت اعلام کرد که اولین مدل مجهز به آن Realme GT Neo5 خواهد بود. این گوشی مجهز به شارژر 240 واتی ریلمی از ماه آینده وارد بازار می شود.

شارژر ریلمی 240 وات

جالب است بدانید که توان 240 وات در حال حاضر بالاترین توان شارژی است که توسط پورت Type-C پشتیبانی می شود. برای رسیدن به این هدف، برند Realme از طراحی موازی پمپ شارژ سه طرفه 100 واتی استفاده می کند. این فناوری از ورودی 20 ولت 12 آمپر و سپس خروجی 10 ولت 24 آمپر پشتیبانی می کند. در واقع، راندمان تبدیل شارژ به 98.5٪ می رسد. کابل مخصوص این شارژر 12 آمپر است.

این فناوری از یک سر شارژ دوگانه 240 واتی GaN برای دستیابی به بالاترین چگالی توان در صنعت 2.34W/dc استفاده می کند. همانطور که گفتیم این شارژر از درگاه USB-C استفاده می کند. جالب اینجاست که حجم شارژر تنها 5 درصد بیشتر از شارژر 150 واتی قبلی است.

این پروتکل 240W SuperVOOC را پشتیبانی می کند و با پروتکل های PD، QC و 65W VOOC سازگار است.

علاوه بر این، شارژ سریع 240 واتی Realme آزمایش‌های محیطی را با محدودیت‌های 2 برابری برای حداکثر دما و محدودیت‌های حرارتی پشت سر گذاشت. به عبارتی در محیطی با دمای 85 درجه سانتیگراد و رطوبت 85 درصد می توان به مدت 21 روز بدون خرابی شارژ و دشارژ کرد.

نظر شما چیه؟ آیا به خرید Realme GT Neo5 برای شارژر 240 واتی خود فکر می کنید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا