اخبار فناوری

سامسونگ اسامی Galaxy Z Flip 6 و Galaxy Z Flip 7 را ثبت کرد

زمان زیادی از معرفی گلکسی Z Flip 5 نگذشته اما طبیعتا روش کار شرکت‌ها به این صورت نیست که پس از عرضه مدل جدید، تازه وارد مراحل توسعه مدل بعدی شوند. برای مثال به تازگی می‌بینیم که سامسونگ اسامی Galaxy Z Flip 6 و Galaxy Z Flip 7 را ثبت کرده است.

ثبت اسامی Galaxy Z Flip 6 و Galaxy Z Flip 7 توسط سامسونگ

ما هنوز زمان زیادی در پیش داریم تا سامسونگ از نسل بعدی گوشی‌های تاشو خود رونمایی کند. مراحل زیادی برای عرضه یک دستگاه جدید به بازار باید صورت بگیرد. این فرآیند خیلی زودتر از آنچه انتظار دارید آغاز می‌شود، بنابراین تعجب آور نیست که ببینید سامسونگ همین حالا نام دو نسخه بعدی گوشی‌های تاشو گلکسی زد فلیپ را ثبت کرده است.

مدارک مربوط به علائم تجاری سامسونگ درباره گلکسی زد فلیپ 6 و گلکسی زد فلیپ 7 منتشر شده و تأیید می‌کند که این شرکت این نام‌ها را برای گوشی‌های تاشوی آینده خود در اختیار دارد.

پیش از این سامسونگ اسامی گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فولد ۷ را نیز ثبت کرده بود. این کار برای آن است که احتمالا شرکت یا شخصی پیش‌دستی نکند و اسامی مدل‌های آتی را سریع‌تر تصاحب ننماید.

هنوز هیچ اطلاعات مشخصی درباره این دو دستگاه نداریم. عموم پیشرفت مدل‌های قبلی در بخش نمایشگر بیرونی، تراشه و ارتقا قابل انتظار دوربین بوده است. همچنین بخش لولا کمی ارتقا داشت. در نتیجه انتظار داریم که پیشرفت‌های بهتری در بخش باتری، لولا و نمایشگر ایجاد شود.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید این محصولات با چه پیشرفت‌هایی عرضه شوند؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/11/19/%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D9%85%DB%8C-galaxy-z-flip-6-%D9%88-galaxy-z-flip-7-%D8%B1%D8%A7-%D8%AB%D8%A8%D8%AA-%DA%A9%D8%B1%D8%AF/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا