اخبار فناوری

فهرستی از هدایای تبلیغاتی و هدیه‌های مدیریتی با مدل‌های منحصر به فرد و خلاقانه

ما هرروز درتلاشیم و می‌خواهیم مجموعه‌ای گسترده از هدایای تبلیغاتی را فراهم کنیم تا با ارائه آن‌ها در پکیج‌های جذاب و شیک، کسب و کارها را همراهی کنیم و با انتخاب بهترین هدایا برای مشتریان و کارکنانشان، تبلیغاتی موفق و به یاد ماندنی داشته باشند.

شرکت هدایای تبلیغاتی کادو، با در نظر گرفتن اهداف و نیازمندی‌های شرکت‌ها و علاقه مخاطبان، لیستی متنوع از گیفت‌های تبلیغاتی فراهم آورده تا بتواند بهترین انتخاب‌ها را جهت هدیه دادن توسط سازمان‌ها ارائه کند. تیم ما با دقت و حساسیت بالا در انتخاب هدایای تبلیغاتی مناسب، سعی دارد مشتری‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌ها را از انتخاب خود راضی کند.

حتما به یاد داشته باشید که ارائه هدیه تبلیغاتی، یکی از بهترین و موثرترین راه‌های تبلیغ برای کسب و کارها خواهد بود. این هدایا می‌توانند معرف برند شما بوده و تلاش ما به منظور ایجاد ارتباط صمیمی و عمیق با مخاطبان، باعث القاء احساس صمیمیت در دریافت‌کنندگان هدایا می‌شود. این هدایا، نه تنها ارتباط نزدیکی را با مخاطبان ایجاد می‌کنند، بلکه علاوه بر آن، احساس نزدیکی و اهمیت مخاطبان را به آن‌ها منتقل می‌کنند. این تأثیرگذاری ها به خوبی نقش مهمی در تبلیغات موفق و پیشرفت کسب و کارها ایفا می‌کنند. لذا ما در انتخاب هدایای تبلیغاتی، به دقت به این اصول پایبندیم و تلاش می‌کنیم تا با ارائه‌ی هدایایی منحصر به فرد، ارتباط مستحکم و ارزشمندی با مخاطبان برقرار سازیم. در این مطلب، لیست کاملی از هدایای تبلیغاتی را برای شما آماده کرده‌ایم تا از پیشنهادهای ما بهره‌مند شده و خرید خود را به‌آسانی انجام دهید.

فهرست هدایای تبلیغاتی(12 انتخاب برتر از هدایای تبلیغاتی)

در این بخش، مجموعه‌ای از بهترین انتخاب‌های هدایای تبلیغاتی را برای شما آورده‌ایم که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید تا کسب و کار خود را بهبود بخشیده و تعداد مشتریانتان را افزایش دهید

  • • ست هدایای تبلیغاتی لاکچری و خلاقانه   

استفاده از هدایای تبلیغاتی خاص نشاندهنده خاص بودن برند هر سازمانیست و مسلما هر هدیه دهنده ای به دنبال بدست آوردن بیشترین تاثیرگذاری است . ست هدایای تبلیغاتی لاکچری از مجموعه ای محصولات خاص و کارا جمع آوری میگردد.

برای تهیه این ست ما محصولات متنوعی را برای شما درزیر لیست نموده ایم که براساس سلیقه و نیاز خود میتوانیددرست خود از آنها استفاده نمایید.

میتوان به چرات گفت که استفاده از گوشیهای هوشمند و تبلتها به یکی از ارکان مهم زندگی امروزه تبدیل شده است و نیاز به شارژ بودن این محصولات برهیچ کس پوشیده نیست .پاوربانک ها در واقع نقش بسیار مهمی دربرطرف کردن این نیاز ایفا میکنند با توجه به کاربرد بالای این وسیله در زندگی روزمره ، می توان از آن به عنوان بهترین پیشنهاد هدایای تبلیغاتی برای تمای اصناف و گروها نام برد.

فلش مموری تبلیغاتی ابزاری قوی برای ارتقاء بازدهی تبلیغات شما است. در طراحی هوشمندانه این فلش مموری‌ها، قابلیت انتقال اطلاعات بزرگ و متنوع را با سرعت بالا فراهم می‌آورند.تبلیغات برروی فلش مموری برای شما این امکان را به ارمغان می‌آورد که هویت برندتان را به صورت خلاقانه‌تری به مشتریان منتقل کنید و از تأثیر بیشتری در ذهن آن‌ها برخوردار شوید.

باقدرت انتقال اطلاعات دراین محصول  می‌توانید مطالب تبلیغاتی، فیلم‌ها، عکس‌ها و اطلاعات مرتبط با محصولات خود را در فلش مموری قرار داده و به مخاطبان هدف تقدیم کنید.

فلش مموری‌های تبلیغاتی هدیه‌ای جذاب و کاربردی برای مشتریانتان هستند که می‌توانند آن‌ها را به شما نزدیک‌تر کنند و ارتباط مستقیمی با آن‌ها ایجاد کنند.

 

  • • باکس فست شارژر(تمام کابلهایی که برای انواع شارژرها نیاز دارید را دریک بسته بندی هدیه دهید)

دنیای دیجیتال امروز و محصولاتی که درآن به وفور استفاده میشوند منجر به تولید ابزارهای کمکی میشوند که بتوان مسیر جدید را تسهیل کرد، انواع محصولات داراری پروتهای مختلفی هیتند و اینکه بتوان همه آنها را به راحتی با یک محصول شارژکرد بسیار مورد نیاز است.این محصول با دارا بودن چندین پورت مختلف برای هردستگاهی مناسب بود و میتوان به راحتی ازآن استفاده نمود.

  • • اسپیکر تبلیغاتی (تبلیغاتتان را به مرحله‌ی جدیدی ارتقا دهید و با صدای قوی و واضح، پیام‌هایتان را به مخاطبان هدف برسانید)

این اسپیکرهای بلوتوثی، با طراحی جذاب و کاربردی، توجه مخاطبان را به خود جلب می‌کنند و برند شما را در ذهن آن‌ها به یادداشت می‌آورند. با انعطاف‌پذیری در استفاده، می‌توانید اسپیکرهای تبلیغاتی را در رویدادها، نمایشگاه‌ها، فروشگاه‌ها و مکان‌های عمومی مورد استفاده قرار داده و تبلیغاتتان را به تجربه‌ی بی‌نظیری برای مخاطبان تبدیل کنید. همچنین، با امکانات پیشرفته‌ی اسپیکرهای تبلیغاتی، می‌توانید پیام‌های خود را به صورت خودکار و برنامه‌ریزی شده پخش کنید و به بهینه‌ترین شکل از تبلیغات خود استفاده کنید. با اسپیکر تبلیغاتی، به دنیایی از امکانات صوتی بی‌نهایت خوش آمدید!

 

  • • خودکار تبلیغاتی؛ ارزان ترین پیشنهاد هدایای تبلیغاتی

خودنویس، روان نویس و خودکار تبلیغاتی، هدایایی پرکاربرد در ادارات، شرکت‌ها، همایش‌ها، موسسات و مدارس هستند. با قیمت مناسب، این وسیله‌ها به عنوان یکی از ارزان‌ترین هدایا در لیست تبلیغاتی جای می‌گیرند. اما باید به این نکته توجه کرد که خودکار ما باید طراحی شیک و جذابی داشته باشد تا نظر مخاطبان را به خود جلب کند و تبلیغات ما را به‌طور موثری به ارمغان بیاورد.

  • • ماگ و لیوان تبلیغاتی (جذاب ترین هدیه لیست هدایای تبلیغاتی)

هدیه تبلیغاتی به عنوان ماگ و لیوان سرامیکی یکی از ثدیمیترین هدایای تبلیغاتی و کاربردی است که بسیار مورد توجه صاحبان کسب وکار بوده و هست ، همین امر منجر به این نکته میشود که شما با تهیه لیوان یا ماگ سرامیکی هموراه درکنار مشتریان خودهستید و نام خودرا درکنارآنها ماندگار خواهید کرد.

  • • صنایع دستی تبلیغاتی؛ خاص ترین پیشنهاد هدایای تبلیغاتی!

این هدیه را می‌توان به عنوان خاص‌ترین هدیه در لیست پیشنهاد هدایای تبلیغاتی دانست. شما می‌توانید انواع صنایع دستی ایرانی مانند گلیم، تابلو فرش دستباف، قلک‌کاری، تذهیب و … را به عنوان هدیه‌ی تبلیغاتی به مخاطبان خود ارائه دهید. با این انتخاب، به نهایت ذوق و اصالت ایرانی را به زندگی مخاطبان تزریق کنید و برندتان را با ارتباط نزدیک‌تر و خاص‌تر به ذهن آن‌ها حک کنید. این هدایا همچنین نمادی از ارزش‌ها و فرهنگ بومی ایران هستند که مخاطبانتان را به ارتباط عمیق‌تری با هویت و جذابیت ایرانیان دعوت می‌کنند. از این طریق، تبلیغاتتان به تجربه‌ای ارزشمند و بی‌نظیر تبدیل می‌شود و ارتقاء بیشتری به تعامل و توجه مخاطبان خواهید داشت.

  • • چراغ مطالعه، هدیه‌ای کاربردی و منحصربه‌فرد برای عشاق کتاب!

با ارائه چراغ مطالعه به عنوان هدیه تبلیغاتی، برندتان را با دنیای کتاب و مطالعه مرتبط کنید و در ذهن مخاطبان خود جایگاه ویژه‌تری ایجاد کنید. این هدیه هوشمند، به علاوه‌ی نور مطالعه، نمادی از حمایت از فرهنگ و علاقه به دانش است که مخاطبانتان را به سمت شما جذب می‌کند. با طراحی زیبا و کاربردی، چراغ مطالعه‌ی تبلیغاتی، همراهی پایدار و با ارزشی برای مخاطبان شما خواهد بود و تبدیل به یک یادگار ارزشمند از برند شما خواهد شد. این هدیه منحصربه‌فرد، نشان‌دهنده اهمیتی است که به مخاطبان خود می‌دهید و در کسب و کارتان، پیامی قوی و پر از محبت را منتقل می‌کند. از این راه، با چراغ مطالعه‌ی تبلیغاتی، به عنوان یک طرح خلاقانه و خوش‌سلیقه، راهی نوین برای افزایش نام و شناخته‌شدگی برندتان خواهید یافت.

هدایای تبلیغاتی خلاقانه چی بخریم ؟

برای هدایای تبلیغاتی میتوان پیشنهادات بسیاری را ارائه داد که براساس طیف هدیه دهنده سفارشی شده باشد. هدایایی که براساس جنسیت ، تحصیلات ، شغل ، رده سازمانی و غیره دسته بندی میشوند.

درلیست زیر مجموعه از هدایای تبلیغاتی که دراین طیف ها قرارمیگیرند را برای شما لیست کرده ایم:

  1. 1- ست مانیکور تبلیغاتی
  2. 2- هدایای تبلیغاتی ارزان
  3. 3- هولدرموبایل تبلیغاتی
  4. 4- ساک دستی
  5. 5- انواع فلش تبلیغاتی
  6. 6- و هدایای بسیار دیگری که می‌توانید ازهدایای تبلیغاتی کادوانتخاب و تهیه کنید.

مزایای تهیه هدایای تبلیغاتی به نقل از وب سایت فوربس (Forbes)

به گزارش مطالعه‌ی 2019 مؤسسه ASI (موسسهٔ تخصصی تبلیغات)، کالاهایی با لوگو و برند می‌توانند همچنان تاثیرگذاری مثبتی روی مصرف‌کنندگان بگذارند. این مطالعه نشان داد که آن‌ها تقریباً 2.5 برابر احتمال بیشتری را به نسبت محصولات تبلیغاتی برنظر مثبت مصرف کنندگان دارند .

در آلمان، حدود 2 میلیون شرکت از اقلام تبلیغاتی به عنوان ابزار بازاریابی استفاده می کنند. اقلام تبلیغاتی به دلیل مزایایی که دارند اغلب مورد استفاده قرار می گیرند و اثر تبلیغاتی ماندگاری دارند: با ارائه حدود 78٪ از همه محصولات، مخاطبان نام شرکت تبلیغاتی را به خاطر می آورند. علاوه بر این، اقلام تبلیغاتی تأثیر مثبتی بر تصویر و افزایش آگاهی دارند. در مقایسه با سایر روش های تبلیغاتی، مشتریان به میزان قابل توجهی به اقلام تبلیغاتی توجه می کنند.

راهنمای انتخاب بهترین هدایای تبلیغاتی برای کسب بیشترین نتیجه

انتخاب بهترین هدیه تبلیغاتی به موارد متعددی وابسته می باشد که با درنظر گرفتن آنها میتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید . مسلما بدون مشورت با افراد با تجربه دراین زمینه نمیتوانید بهترین نتیجه را از تبلیغات خود کسب کنید ، بنابراین اگر قصد تهیه هدیه تبلیغاتی خاص و منحصر به فردی را دارید بهتر است با مشورت با افراد متخصص اینکار را انجام دهید.تیم زبده هدایای تبلیغاتی کادو با تجربه بالا در این زمینه شمارا یاری خواهند داد و بسیار سپاسگزاریم که تا انتهای این مقاله برای پیدا کردن کاملترین لیست هدایای تبلیغاتی 1402همراه ما بودید.

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/08/10/%D9%81%D9%87%D8%B1%D8%B3%D8%AA%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D9%87%D8%AF%D8%A7%DB%8C%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA%DB%8C-%D9%88-%D9%87%D8%AF%DB%8C%D9%87%D9%87%D8%A7%DB%8C/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا