اخبار فناوری

توان شارژر و ظرفیت باتری وان پلاس Ace 2 Pro اعلام شد

وان پلاس با انتشار پستی در صفحه ویبو خود، به طور رسمی توان شارژر و ظرفیت باتری Ace 2 Pro را اعلام کرده است. ویژگی برجسته ای که توجه همه را به خود جلب کرده، برخورداری این تلفن هوشمند از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری و پشتیبانی آن از شارژ سریع ۱۵۰ واتی است. گفته می‌شود که شارژر این تلفن هوشمند می‌تواند باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپری آن را تنها در ۱۷ دقیقه فول شارژ کند‌.

شارژر وان پلاس Ace 2 Pro، این گوشی را تنها در ۱۷ دقیقه فول شارژ می‌کند

گفته می‌شود که وان پلاس ایس ۲ پرو به تراشه مدیریت انرژی SUPERVOOC S مجهز شده است. تراشه مذکور باعث افزایش عمر باتری و دوام بیشتر آن خواهد شد. شارژر این دستگاه از نوع USB type-C دوگانه بوده که استفاده از آن را از هر جهت، راحت می‌کند. Ace 2 Pro به همراه پروتکل شارژ سریع UFCS fusion معرفی خواهد شد. این اولین پروتکل برای دستگاه های وان پلاس است که سازگاری شارژر های تولید شده توسط شرکت های شخص ثالث را تایید می‌کند. شارژر استاندارد ۱۵۰ واتی نیز از این پروتکل پشتیبانی می‌کند و مزایای این نوآوری را به حداکثر خواهد رساند.

پوستر منتشر شده از سوی وان پلاس

پوستر OnePlus Ace 2 Pro

وان پلاس قصد دارد شارژ سریع را با Ace 2 Pro بازتعریف کند، ادعا می‌‌شود که این تلفن هوشمند با توان شارژر ۱۵۰ واتی خود، تنها در مدت ۱۷ دقیقه می‌تواند به شارژ کامل (از ۱ درصد) برسد. گفته می‌شود که باتری این تلفن هوشمند به گونه ای ساخته شده که می‌تواند به مدت ۴ سال دوام آورد. احتمالا منظور وان پلاس آن است که باتری Ace 2 Pro حتی پس از ۴ سال استفاده نیز، بیش از ۸۰ درصد از ظرفیت خود را حفظ خواهد کرد.

شارژر OnePlus Ace 2 Pro

ایس ۲ پرو احتمالا از نمایشگر 1.5K و سنسور IMX890 برخوردار خواهد بود

شایعاتی درباره مشخصات وان پلاس ایس ۲ پرو وجود دارد. گفته می‌شود که این تلفن هوشمند از یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی 1.5K OLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی برخوردار خواهد بود. انتظار می‌رود که این دستگاه از دکمه فیزیکی لغزنده هشدار بهره ببرد. احتمالا سه لنز دوربین در قاب پشتی OnePlus Ace 2 Pro قرار خواهد گرفت. دوربین اصلی این دستگاه از سنسور Sony IMX890 برخوردار بوده و دوربین های دیگر آن، وضوح ۸ و ۲ مگاپیکسلی خواهند داشت. کاربران می‌توانند با استفاده از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی این گوشی، تماس های ویدئویی خود را برقرار کنند‌.

تاریخ معرفی OnePlus Ace 2 Pro رسما مشخص شد: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲

همان طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، وان پلاس ایس ۲ پرو در تاریخ ۱۶ آگوست معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود که با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی این تلفن هوشمند، اطلاعات بیشتری از آن منتشر شود.

نظر شما درباره OnePlus Ace 2 Pro چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/08/10/%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%86-%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%98%D8%B1-%D9%88-%D8%B8%D8%B1%D9%81%DB%8C%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3-ace-2-pro-%D8%A7%D8%B9%D9%84/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا