اخبار فناوری

تاریخ رونمایی شیائومی پد ۶ مکس ۲۳ مرداد ماه خواهد بود

دیروز بود که شیائومی تأیید کرد رویداد بزرگی را تاریخ ۱۴ آگوست و در کشور چین برگزار می‌کند. ستاره این رویداد، Xiaomi MIX Fold 3 خواهد بود. اما انتظار می‌رود که دستگاه های دیگری مانند ردمی کی ۶۰ اولترا، شیائومی پد ۶ مکس و ردمی پد SE در کنار این گوشی تاشو معرفی شوند. هم اکنون تأیید شده که تبلت شیائومی پد ۶ مکس در تاریخ ۱۴ آگوست (۲۳ مرداد ماه) رونمایی می‌شود.

شیائومی پد ۶ مکس به همراه گوشی تاشو MIX Fold 3 رونمایی خواهد شد

تاریخ رونمایی شیائومی پد ۶ مکس تایید شده است. تیزر جدید به اشتراک گذاشته شده در حساب رسمی این برند در Weibo نشان می‌دهد که Xiaomi Pad 6 Max یک تبلت ۱۴ اینچی خواهد بود. این دستگاه به عنوان رقیبی برای Galaxy Tab S9 Ultra (دارای نمایشگر ۱۴.۶ اینچی) عرضه می‌شود. ادعا می‌‌شود که این تبلت آینده شیائومی قیمتی بسیار ارزان تر از تب اس ۹ اولترا داشته باشد. هم اکنون می‌دانیم که تاریخ رونمایی شیائومی پد ۶ مکس ۲۳ مرداد ماه خواهد بود.

Xiaomi Pad 6 Max

پوستر منتشر شده از سوی شیائومی

همان طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، طراحی Pad 6 Max شباهت زیادی به پد ۶ پرو دارد. این تبلت جدید شیائومی اما اندازه متفاوتی خواهد داشت. انتظار می‌رود که پد ۶ مکس مشخصات مشابهی با پد ۶ پرو داشته باشد. البته احتمالا باتری 6 Max ظرفیت بیشتری خواهد داشت. این تبلت آینده شیائومی دارای یک صفحه کلید نیز هست که باعث می‌شود مانند یک لپ تاپ عمل کند. با وجود آنکه هنوز جزئیاتی درباره ویژگی های Pad 6 Max منتشر نشده، اما شایعاتی وجود دارد.

انتظار می‌رود که این تبلت آینده شیائومی دارای یک صفحه نمایش ۱۴ اینچی LCD با وضوح 2.8K و رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی باشد. طبق اطلاعات فاش شده از سوی گواهینامه ها، این دستگاه از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی خواهد کرد. این توان شارژ، با توجه به اندازه بزرگ تر باتری منطقی به نظر می‌رسد. همان طور که بنچمارک Geekbench نشان داد، این تبلت آینده شیائومی از تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ برخوردار خواهد بود. انتظار می‌رود که ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی، برای Xiaomi Pad 6 Max در نظر گرفته شود. دو لنز دوربین در قاب پشتی این تبلت قرار می‌گیرد. دوربین اصلی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و دوربین دوم (که از نوع تشخیص عمق است) وضوح ۲ مگاپیکسلی خواهد داشت. احتمالا این دستگاه از دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

تاریخ رونمایی میکس فولد ۳ شیائومی مشخص شد: ۲۳ مرداد ماه

نظر شما درباره Xiaomi Pad 6 Max چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/08/10/%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AE-%D8%B1%D9%88%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C-%D9%BE%D8%AF-%DB%B6-%D9%85%DA%A9%D8%B3-%DB%B2%DB%B3-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AF/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا