اخبار فناوری

شروع انتخاب خودرو در طرح فروش بدون قرعه کشی + لیست خودروهای طرح عادی و جوانان جمعیت

طرح فروش بدون قرعه کشی خودرو وارد مرحله دوم شد. از امروز جمعه 5 اسفند 1401 انتخاب خودروهای طرح فروش بدون قرعه کشی آغاز شد. در اینجا لیستی از خودروهای با طراحی معمولی و جوانان جمعیت را مرور می کنیم.

انتخاب خودرو در طرح فروش بدون قرعه کشی

داوطلبان خرید خودروی ملی به روش جدید بدون قرعه کشی از شنبه 20 مارس تا سه شنبه 23 مارس این فرصت را داشت که ابتدا یک حساب پراکسی شخصی به نام “سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان” ایجاد کند.

اکنون از جمعه 26 مارس تا یکشنبه 28 مارس با ورود به سایتesalecar.ir«آنها می توانند خودروی مورد نظر را ثبت نام کنند.

پس از این ثبت نام و تا پایان فروردین 1401 دو فرآیند زیر انجام می شود:

  1. الف- اولویت بندی اپلیکیشن ها (به صورت قرعه کشی!)
  2. ب. برنامه تحویل خودرو

اما چه مدل خودروهایی برای انتخاب وجود دارد؟ آیا لیست خودروهای متقاضیان عادی با متقاضیان طرح جوانان (طرح مادران) متفاوت است؟

به طور خلاصه باید گفت که فقط خودو تارا در 2 نوع دنده ای و اتوماتیک برای طرح فروش مادر عرضه می شود. یعنی نامزدهای عادی نمی توانند این 2 خودرو را انتخاب کنند.

مابقی 34 مدل خودرو (با تیپ های مختلف) از 9 برند موجود در این طرح قابل درخواست کلیه متقاضیان می باشد.

می توانید لیست را به روز کنید طرح فروش مدل خودرو داخلی بدون قرعه کشی اینجا را ببین:

مدل خودروهای ملی طرح فروش بدون قرعه کشی مشخص شد (لیست به روز شد)

در این طرح جدید فروش که قرار است به وعده وزارت حراست مبنی بر حذف قرعه کشی از روند فروش خودرو عمل کند، 9 برند ملی حضور خواهند داشت. البته باید توجه داشته باشید که بخش قابل توجهی از این طرح به قید قرعه تعیین خواهد شد.

بخشی از تعیین زمان تحویل خودرو، و شاید آن زمان آنقدر دیر شده است که شما خود را کنسل می کنید، و در این صورت شما هستید که خرید خودرو را لغو کرده اید، وگرنه ماشین اینجا بود. برای فروش

در طرح فروش خودرو بدون قرعه کشی در اسفند ماه 1401 در مجموع چند مدل خودرو عرضه می شود؟

اگرچه تعداد کل خودروهای نمایش داده شده در این طرح هنوز مشخص نیست، اما تعداد مدل های نمایش داده شده شامل 32 مدل است که در تیپ های مختلف ارائه می شود.

قیمت خودروها در زمان تحویل چقدر است؟

سوالی کاملا بی پاسخ که این بار پاسخ تقریبا تهدیدآمیزی دریافت کرد. اگرچه نه قیمت خودروها مشخص است و نه راه حل قیمت گذاری، اما به طرز فجیعی گفته می شود:

خریداران خودرو توجه داشته باشند که قیمت خودرو در زمان تحویل طبق دستور شورای رقابت قیمت درج شده در روز اعلام خواهد بود و کسانی که قصد ثبت نام به قصد کسب درآمد دارند ریسک بزرگ آن را در نظر داشته باشند. که آن!

تا جایی که می دانیم قیمت خودروهای این طرح با قیمت کارخانه متفاوت خواهد بود اما اینکه این قیمت چقدر و چه زمانی اعلام می شود مشخص نیست. مشخص نیست ماه به ماه با تحویل های جدید مشخص می شود، سالانه یا…

انتخاب شما کدام ماشین است؟ آیا در این پروژه شرکت خواهید کرد؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا