اخبار فناوری

طراحی پیکسل 8a بار دیگر فاش شد

کارآگاه معروف ایوان بلاس در توییتر پستی منتشر کرد پیکسل 8a به اشتراک بگذارید این گوشی هوشمند آینده گوگل قرار است در رویداد Google I/O رونمایی شود. این رویداد قرار است در ماه می 2024 (اواسط اردیبهشت تا اواسط ژوئن) برگزار شود.

تریلرهای Pixel 8a جزئیات طراحی این گوشی را نشان می دهند

تریلرهای منتشر شده تایید می کنند که گوشی آینده گوگل در چهار رنگ عرضه خواهد شد. این دستگاه در رنگ های آبی، سبز، مشکی و بژ روشن موجود است. قاب پشتی Pixel 8a روکش مات دارد. ماژول دوربین مشابه دیگر گوشی های پیکسل عرضه شده در چند سال اخیر است و این طراحی به نوعی امضای گوگل است. دو لنز دوربین با فلاش LED در پشت Pixel 8a وجود دارد. خطوط آنتن روی قاب Pixel 8a دیده می شود که نشان می دهد این گوشی هوشمند دارای فریم فلزی است.

تبلیغات Pixel 8a

تبلیغات Pixel 8a

در سمت چپ، شیار سیم کارت را می بینیم. در لبه سمت راست قاب دکمه های پاور و تنظیم صدا قرار دارند. دوربین سلفی در داخل یک سوراخ پانچ در مرکز بالای نمایشگر دیده می شود. جدای از طراحی، مشخصات بسیاری از پیکسل 8a نیز به بیرون درز کرده است که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

نگاهی گذرا به مشخصات بالقوه پیکسل 8a

انتظار می رود Pixel 8a دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی OLED با نرخ رفرش 120 هرتز است. این اولین گوشی از سری پیکسل است که از نمایشگری با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز بهره می برد. تراشه کشش G3 گوگل مسئول تامین قدرت پردازش مورد نیاز برای این گوشی آینده خواهد بود.

طراحی پیکسل 8a

انتظار می‌رود پیکسل 8a در دو نسخه 128 و 256 گیگابایتی عرضه شود. این گوشی هوشمند احتمالا دارای دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی خواهد بود. ظرفیت باتری این دستگاه 4500 میلی آمپر ساعت بوده و توسط آداپتور 22.5 واتی شارژ می شود. در حال حاضر هیچ اطلاعات رسمی در مورد این گوشی وجود ندارد. اما انتظار می رود گوگل به زودی انتشار اطلاعات مربوط به گوشی پیکسل 8a را آغاز کند.

قیمت Google Pixel 8a فاش شد: گرانتر از نسل قبلی

نظر شما در مورد طراحی گوشی هوشمند آینده گوگل چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/04/26/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%BE%DB%8C%DA%A9%D8%B3%D9%84-8a-%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%DB%8C%DA%AF%D8%B1-%D9%81%D8%A7%D8%B4-%D8%B4%D8%AF/

تحریریه مای فون مگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا