اخبار فناوری

فروش گوشی های تاشو سامسونگ از مجموع فروش تمامی برندهای دیگر در سال 2022 بیشتر است.

نمی توان گفت که هیچ گوشی تاشو بهتری از محصولات فعلی سامسونگ در بازار وجود ندارد. با این حال، توسعه 4 نسل از تلفن های تجاری تاشو به همراه تجربه نرم افزاری پیشرفته برای استفاده بهتر از این صفحه نمایش بزرگ و فرم خاص، باعث شده است تا کاربران علاقه مند به این محصولات جدید توجه خود را به برند کره ای معطوف کنند. اگرچه کل بازار گوشی های هوشمند تاشو هنوز تعداد کمی از کل بازار است، اما بد نیست بدانید فروش گوشی تاشو سامسونگ بیش از مجموع فروش همه برندهای دیگر در سال 2022.

فروش گوشی تاشو سامسونگ

گوشی های هوشمند تاشو آنها به دلیل طراحی منحصر به فرد و ویژگی های خاص خود روز به روز محبوب تر می شوند. این گوشی ها با قابلیت تا شدن از وسط، صفحه نمایش بزرگ تری را در اندازه کوچک در اختیار کاربران قرار می دهند که در صورت عدم استفاده به راحتی می توان آن را در جیب یا کیف قرار داد.

علاوه بر این، تلفن‌های تاشو درجه‌ای از تطبیق‌پذیری را ارائه می‌دهند که گوشی‌های هوشمند سنتی فاقد آن هستند و به کاربران این امکان را می‌دهند که از آنها به روش‌های مختلف استفاده کنند.

گوشی های تاشو

گوشی های تاشو

از آنجایی که شرکت‌های بیشتری گوشی‌های تاشو عرضه می‌کنند و طراحی‌های خود را بهبود می‌بخشند، احتمالاً این دسته در سال‌های آینده محبوب‌تر خواهند شد.

با این حال، در حال حاضر، به نظر می رسد سامسونگ بر بازار گوشی های تاشو تسلط داشته باشد، زیرا گوشی های تاشوی آن در مجموع از تمامی برندهای دیگر فروش داشته اند.

طبق گزارش استیون کایرنان و اریک شین از یونگ ساب، بازار گوشی های هوشمند تاشو در سال 2022 در مجموع 14.2 میلیون فروش خواهد داشت. همانطور که می دانیم، این به هیچ وجه تعداد زیادی نیست.

سامسونگ با فروش کمتر از 12 میلیون دستگاه تاشو به رهبر این بازار تبدیل شده است. سایر برندهای بازار مانند هوآوی، اوپو، ویوو، شیائومی و آنر هر کدام کمتر از یک میلیون دستگاه تاشو در مدت مشابه فروختند.

با این حال، با وجود کاهش فروش در سه ماهه چهارم سال 2022، به نظر می رسد بازار گوشی های تاشو نسبتاً خوب عمل می کند، به خصوص با توجه به چالش هایی که صنعت گوشی های هوشمند به طور کلی در سال 2022 با آن مواجه خواهد شد.

با نگاهی به آینده، برآوردها حاکی از آن است که فروش گوشی های هوشمند تاشو در سال 2023 تقریباً دو برابر خواهد شد و به رقم بهتری 30 میلیون خواهد رسید. سامسونگ هدف فروش 15 میلیون دستگاه را برای گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 در مجموع تعیین کرده است.

آیا قصد خرید یک گوشی تاشو در سال 2023 را دارید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا