اخبار فناوری

بازیابی اکانت اینستاگرام هک شده آسانتر از قبل خواهد بود

هک کردن حساب کاربری را می توان یکی از بدترین اتفاقاتی که ممکن است برای یک کاربر بیفتد به حساب آورد، به خصوص اگر آن حساب کاربری متعلق به یک شبکه اجتماعی باشد که می تواند دردسرهای زیادی را به همراه داشته باشد. جدای از آن، موضوع دسترسی مجدد به آن حساب نیز بسیار مهم است. به نظر می رسد دسترسی به اکانت اینستاگرام هک شده راحت تر از قبل خواهد بود. با مایفون مگ با

بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام

از دست دادن دسترسی به حساب اینستاگرام شما می تواند کمی خسته کننده باشد، اما اگر حساب شما هک شده باشد، داستان کاملا متفاوت است. یکی از مشکلات همیشگی کاربران اینستاگرام دسترسی به حساب های هک شده آنها بود. اما اکنون، اینستاگرام برای آسان‌تر کردن فرآیند بازیابی و استرس کمتر برای کاربران (!)، روش جدیدی را ایجاد کرده است که از طریق آن می‌توانید مشکلات دسترسی به حساب کاربری خود را گزارش کرده و برطرف کنید.

همانطور که این شبکه اجتماعی در پست وبلاگ خود اعلام کرد، اگر دیگر نمی توانید به حساب اینستاگرام خود متصل شوید، باید صفحه ای را در مرورگر موبایل یا رایانه خود باز کنید و به Instagram.com/هک شده می رود. در آنجا می توانید انتخاب کنید که آیا هک شده اید، رمز عبور خود را فراموش کرده اید، دسترسی به احراز هویت دو مرحله ای را از دست داده اید یا حساب شما غیرفعال شده است. بسته به گزینه ای که انتخاب می کنید، سایت مجموعه ای از مراحل را در اختیار شما قرار می دهد که بازیابی و دسترسی شما به حساب شما را ساده می کند.

دسترسی به اکانت اینستاگرام هک شده

اگر چندین اکانت دارید، می توانید حساب دقیقی را که نیاز به پشتیبانی دارد انتخاب کنید. اینستاگرام همچنین اعلام کرد که گزینه درخواست از دوستان خود برای تأیید هویت در صورت عدم دسترسی به حساب کاربری به طور رسمی راه اندازی شده است. حالا اگر نمی توانید وارد شوید، می توانید دو نفر از دوستان اینستاگرام خود را برای تایید هویت خود انتخاب کنید. هنگامی که آنها تأیید کردند که حساب متعلق به شما است، می توانید دوباره به آن دسترسی داشته باشید.

این شبکه اجتماعی محبوب همچنین فاش کرد که در حال آزمایش راه های جدیدی برای جلوگیری از هک قبل از وقوع است. به عنوان مثال، این پلتفرم در حال حاضر در حال توسعه راهی است که به شما اطلاع می‌دهد که اگر حسابی که اطلاعات شخص دیگری را جعل می‌کند، بخواهد شما را دنبال کند، ممکن است هدف قرار گرفته باشد. علاوه بر این، در ماه های آینده، اینستاگرام قابلیتی را معرفی خواهد کرد که در صورت ارسال پیام مستقیم از یک حساب کاربری خاص که جعل هویت یک شخص یا کسب و کار است، به شما هشدار می دهد.

دسترسی به اکانت اینستاگرام هک شده

به گزارش سایت خبری PhoneArena، اینستاگرام اکنون نشان تایید شده را نیز نمایش می دهد و با آن علامت آبی می توانید از معتبر بودن یک حساب کاربری مطمئن شوید. این تم در مکان‌های بیشتری در پلتفرم در دسترس خواهد بود. اکنون می‌توانید علامت تأیید آبی را در استوری‌ها و پیام‌های تاریک ببینید و به زودی در فید در دسترس خواهند بود. نظر شما در مورد کاربران مایفون مگ در مورد دسترسی آسان تر به حساب کاربری هک شده اینستاگرام نسبت به گذشته چیست؟



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا