اخبار فناوری

تغییرات جدید Copilot مایکروسافت در آخرین نسخه از بیلد ویندوز 11 را ببینید

مایکروسافت پیش از به‌روزرسانی بزرگ سیستم‌عامل دسکتاپ خود که بر هوش مصنوعی متمرکز است، اشاره‌ای به چگونگی ادغام بیشتر ویژگی‌های AI در ویندوز 11 و تغییرات جدید Copilot کرده است. غول نرم‌افزاری این هفته آزمایش یک «تجربه جدید» را برای Copilot در ویندوز آغاز کرده که شامل یک آیکون پویا در نوار وظیفه است که هنگام کپی کردن متن یا تصاویر ظاهر می‌شود.

تغییرات جدید Copilot مایکروسافت

مایکروسافت در یک پست وبلاگی توضیح می‌دهد: «آیکون Copilot تغییر یافته و اکنون به‌صورت متحرک شده است تا نشان دهد که Copilot می‌تواند در تمامی شرایط کمک کند. هنگامی که ماوس خود را روی آیکون Copilot می‌برید، منویی از اقداماتی را که می‌توانید انجام دهید، مانند خلاصه کردن یا توضیح متن کپی‌شده، ارائه می‌کند.»

برخی کاربران این تجربه را در آخرین نسخه‌های Canary ویندوز 11 آزمایش کرده و بیان کرده‌اند که برای متن به‌خوبی کار می‌کند و هر چیزی را که کپی می‌کنید، خلاصه می‌کند. درحالی‌که آیکون هنگام کپی کردن تصاویر نیز متحرک می‌شود، این ویژگی هنوز برای بخش تصاویر کاملاً آماده نیست. همچنین درنهایت قادر خواهید بود یک تصویر را در آیکون Copilot در نوار وظیفه بکشید و رها کنید و آن را در یک اعلان وارد کنید. سپس Copilot می‌تواند به شما بگوید چه چیزی در تصویر است و در آینده، حتی ممکن است به شما در ویرایش تصاویر نیز کمک کند.

در کنار تغییرات Copilot، مایکروسافت همچنین تأیید کرده که برنامه Notepad به‌زودی با Copilot AI ادغام خواهد شد. شما می‌توانید متن را انتخاب کنید و برای توضیح با Copilot راست کلیک کنید. هوش مصنوعی مایکروسافت سپس متن، بخش‌های کد یا فایل‌های گزارش را رمزگشایی می‌کند.

مایکروسافت در ماه‌های اخیر به‌تدریج ویژگی‌های هوش مصنوعی بیشتری را به ویندوز 11 اضافه کرده است، ازجمله خود Copilot. همه این‌ها بخشی از یک فشار گسترده‌تر برای قرار دادن Copilot به‌عنوان برند بزرگ هوش مصنوعی مایکروسافت است. این شرکت می‌خواهد سال 2024 «سال رایانه‌های شخصی هوش مصنوعی» باشد و درحال‌حاضر یک کلید Copilot اختصاصی به کیبوردها اضافه کرده است.

تغییرات جدید Copilot مایکروسافت

تغییرات جدید Copilot مایکروسافت

یوسف مهدی، معاون اجرایی و مدیر ارشد بازاریابی مصرف‌کنندگان مایکروسافت، این هفته در مصاحبه‌ای با The Verge گفت: «ویژگی منحصربه‌فرد Copilot در داخل ویندوز این است که می‌تواند از زمینه‌ای که در آن قرار دارید آگاه باشد و همچنین می‌تواند صفحات را درک کند، بنابراین می‌تواند کارهای بیشتری انجام دهد.»

درحالی‌که شایعه شده بود که ویندوز 12 بزرگترین ابزار هوش مصنوعی مایکروسافت است، به‌نظر می‌رسد که این قابلیت اکنون بخشی از به‌روزرسانی ویندوز 11 در اواخر سال جاری خواهد بود. مایکروسافت از این به‌روزرسانی با عنوان «Windows 11 24H2» یاد می‌کند، به‌روزرسانی سالانه ویندوز که در نیمه دوم سال 2024 ارائه می‌شود. احتمالاً در ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری در مورد برنامه‌های هوش مصنوعی مایکروسافت در ویندوز خواهیم شنید زیرا این شرکت همچنان به آزمایش نحوه بازنگری هوش مصنوعی در ویندوز ادامه می‌دهد.

نظر شما درباره تغییرات جدید Copilot مایکروسافت چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/02/10/%D8%AA%D8%BA%DB%8C%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-copilot-%D9%85%D8%A7%DB%8C%DA%A9%D8%B1%D9%88%D8%B3%D8%A7%D9%81%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D8%A2%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%86%D8%B3%D8%AE/

Updated: 2024-02-17 09:21:34

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا