اخبار فناوری

قابلیت حذف نویز اپل AirPods Max در آخرین به روز رسانی خود ضعیف شده است

از زمان به‌روزرسانی نرم‌افزار AirPods Max اپل در ماه می، گزارش‌های کاربران نشان می‌دهند که عملکرد حذف نویز و حتی کیفیت کلی صدای این هدفون‌ها به طور کلی ضعیف شده است.

عملکرد حذف نویز Apple AirPods Max از بین رفت

در ماه می، اپل یک به روز رسانی نرم افزاری برای AirPods، AirPods Pro و AirPods Max منتشر کرد که ویژگی های جدیدی به این گجت های صوتی اضافه نکرد، اما نسخه سیستم عامل آن ها را تغییر داد. اکنون، طبق گزارش‌های کاربران، به‌نظر می‌رسد که به‌روزرسانی میان‌افزار، عملکرد حذف نویز فعال (ANC) AirPods Pro را اندکی کاهش داده است.

تجربه RTings در مورد عملکرد AirPods Max با عایق نویز آن، روز جمعه به‌روزرسانی شد و هشدار داد که نسخه جدید فریم‌ور 4E71 ANC این هدفون عملکرد آن را تغییر داده است. پس از به روز رسانی، گزارش بیان می کند که هدفون “اکنون نویز کمتری را بین محدوده باس متوسط ​​و بالا نسبت به نسخه قبلی مسدود می کند.”

عملکرد حذف نویز Apple AirPods Max از بین رفت

عملکرد حذف نویز Apple AirPods Max از بین رفت

محدوده یافت شده توسط این گزارش شامل زمزمه های آرام، مانند موتورهای وسایل نقلیه، سفر با قطار، و موتورهای هواپیما است. پس از به روز رسانی، کاربران می توانند انتظار داشته باشند که بیشتر از قبل بشنوند. اما همین مقدار نیز برای هر کاربر بسته به نوع تجربه کاربری متفاوت است.

با این حال، این گزارش می افزاید که در حالی که به روز رسانی کمی سطح ایزوله ارائه شده را تغییر داده است، اما هنوز یک “تغییر نسبتا جزئی” است. ANC همچنین صداهایی مانند پچ پچ محیط و واحدهای AC را “خیلی خوب” مسدود می کند.

اگرچه از زمان انتشار صحبت هایی در مورد تفاوت ANC وجود داشته است، اما هنوز هیچ تایید رسمی از سوی اپل در مورد این تغییرات وجود ندارد.

آیا شما صاحب هدفون پیشرفته اپل هستید و با آپدیت جدید، کاهش عملکرد در حذف نویز را احساس کردید؟ به طور کلی، نظر شما در مورد کاهش عملکرد حذف نویز Apple AirPods Max چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا