اخبار فناوری

تغییرات اندک گلکسی زد فولد 5 داد کارمندان سامسونگ را درآورده است: لیاقت نام Z Fold4s را نیز ندارد!

با قضاوت بر اساس افشاگری‌هایی که تاکنون دیده‌ایم، گلکسی زد فولد 5 نسبت‌به نسل قبلی خود یک ارتقای بسیار جزئی خواهد بود و طبق جدیدترین شایعات، این تغییرات اندک برای کارمندان سامسونگ نیز توجیه‌پذیر نبوده است.

تغییرات اندک گلکسی زد فولد 5

گلکسی زد فولد 4 ممکن است یکی از بهترین گوشی‌های تاشوی موجود باشد، اما اکنون که بازیکنان بیشتری به‌خصوص از سوی سازندگان چینی وارد این حوزه شده‌اند، سخت است که آرزوی گوشی بهتری نداشته باشیم. متأسفانه، Z Fold 5 ممکن است در این زمینه خوب عمل نکند.

انتظار می‌رود این گوشی تقریباً همان طراحی Z Fold 4 را داشته باشد و برخلاف آنچه که پیش از این درز کرده بود، حتی به نمایشگر کاور بزرگتر 6.6 اینچی نیز مجهز نخواهد شد.

البته این تمام ماجرا نیست. شایعه شده است که این گوشی مشخصات دوربین و باتری مدل فعلی را نیز به ارث برده است.

درهمین‌راستا، افشاگر باسابقه Ice Universe ادعا می‌کند که برخی از کارمندان سامسونگ از این طراحی ناامید شده‌اند و تا آنجا پیش رفته‌اند که می‌گویند Fold 5 حتی شایسته نام Fold 4s نیز نیست.

تغییرات اندک گلکسی زد فولد 5

تغییرات اندک گلکسی زد فولد 5

شایعات اخیر نیز کاملاً ناامیدکننده بوده‌اند. به‌عنوان‌مثال، به‌نظر می‌رسد که لولای جدید قطره‌ای چین نمایشگر این گوشی را به‌طور قابل‌توجهی کاهش نمی‌دهد و همچنین نمی‌توان مانند نسل قبل در هر زاویه‌ای، لولای آن را ثابت نگه داشت.

همچنین این گوشی دارای همان تعداد مگاپیکسل دوربین زد فولد 4 خواهد بود، با همان سنسورهای قبلی. با وجود استفاده از ظرفیت باتری مشابه مدل قبلی، اما به‌خاطر استفاده از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 بهینه‌تر، می‌توان انتظار عمر باتری بهتر را از این دستگاه داشت.

گلکسی زد فولد 5 می‌تواند اولین گوشی تاشو سامسونگ باشد که در برابر گردوغبار مقاومت می‌کند و همچنین گفته می‌شود که کمی سبک‌تر از Fold 4 است.

با توجه به محدودیت در دسترس بودن سایر گوشی‌های تاشو، سامسونگ تاکنون هیچ رقیب واقعی در این زمینه نداشته است، اما اکنون که Pixel Fold در شرف عرضه به بازار است، باید ببینیم که اوضاع برای کمپانی کره‌ای چگونه پیش می‌رود.

نظر شما درباره تغییرات اندک گلکسی زد فولد 5 چیست؟



منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/06/13/%D8%AA%D8%BA%DB%8C%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%D8%A7%D9%86%D8%AF%DA%A9-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D8%B2%D8%AF-%D9%81%D9%88%D9%84%D8%AF-5-%D8%AF%D8%A7%D8%AF-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%85%D9%86%D8%AF%D8%A7/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا