اخبار فناوری

گوشی های تاشو ارزان سامسونگ و هواوی سال ۲۰۲۴ عرضه می‌شوند

گوشی‌های تاشو گران‌قیمت هستند. مدت زیادی است که وعده عرضه نمونه‌های اقتصادی از برندهای پیشرو در این زمینه را می‌شنویم. زودتر از سامسونگ و هواوی این برند Tecno بود که گوشی تاشو تکنو Phantom V Flip را با قیمت ۶۰۵ دلار رسما معرفی کرد. به تازگی اما گزارشی می‌گوید که گوشی های تاشو ارزان سامسونگ و هواوی سال ۲۰۲۴ عرضه می‌شوند.

زمان عرضه گوشی های تاشو ارزان سامسونگ و هواوی

سامسونگ و هواوی فقط نام‌های شناخته شده در بازار گوشی‌های هوشمند نیستند، بلکه بازیگران اصلی در بخش گوشی‌های هوشمند تاشو به شمار می‌روند. به نظر می‌رسد آن‌ها برنامه‌ریزی دارند تا این فرم‌فکتور جدید را قابل خریدتر کنند.

بر اساس گزارش TrendForce این دو برند کره‌ای و چینی در حال برنامه‌ریزی برای رفع موانع کاهش قیمت تولید گوشی‌های تاشو هستند. به این ترتیب جامعه کاربران هدف این محصولات گسترش خواهد یافت.

این گزارش همچنین می‌افزاید که هواوی و سامسونگ می توانند در سال 2024 از دستگاه‌های تاشو ارزان خود رونمایی کنند.

سامسونگ در حال کار بر روی یک گوشی تاشو جدید نیز هست که بخش میان رده را هدف قرار خواهد داد. متأسفانه، جزئیات دقیق‌تر مانند قیمت یا مشخصات هنوز نامشخص است.

از آنجایی که از عبارت میان رده استفاده می‌شود، می توان انتظار داشت که دستگاه جایی در محدوده ۶۰۰ تا ۷۰۰ دلار قیمت داشته باشد. مقرون‌به‌صرفه‌ترکردن چنین محصولاتی به افزایش فروش‌شان کمک می‌کند و به طور کلی محصولات تاشو را محبوب‌تر می‌کند.

این گزارش جدید با یکی از گزارش‌های قبلی نیز مطابقت دارد. گزارشی که ادعا می‌کرد سامسونگ می‌تواند یک گوشی تاشو جدید را را در دسته Galaxy FE عرضه کند.

نظر شما چیست؟ اگر گوشی‌های تاشو ارزان‌تر شوند، شما به خرید آن‌ها فکر می‌کنید یا همین گوشی‌های با فرم‌فکتور ساده را می‌پسندید؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/11/10/%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D8%A7%D8%B4%D9%88-%D8%A7%D8%B1%D8%B2%D8%A7%D9%86-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%D9%88-%D9%87%D9%88%D8%A7%D9%88%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D9%84/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا