اخبار فناوری

طراحی وان پلاس Nord Buds 2r بر روی جعبه این ایربادز مشاهده شد

وان پلاس خود را برای رونمایی از Nord Buds 2r آماده می‌کند. انتظار می‌رود که این ایربادز در کنار تلفن هوشمند Nord 3، و در کشور هند معرفی شود. هم اکنون و پیش از رونمایی رسمی، این ایربادز آینده وان پلاس موفق به دریافت گواهینامه SIRIM مالزی شده است. این گواهی نشان داد که Buds 2r دارای شماره مدل E510A خواهد بود. در حال حاضر، تصویر جعبه وان پلاس Nord Buds 2r فاش شده؛ این تصویر طراحی ایربادز مذکور را نشان می‌دهد.

وان پلاس Nord Buds 2r نسخه ارزان قیمت تر نورد Buds 2 خواهد بود

احتمالا هندزفری OnePlus Nord Buds 2r در کنار گوشی هوشمند Nord 3، در کشور هند معرفی خواهد شد. همان طور که در تصویر فاش شده قابل مشاهده است؛ Nord Buds 2r دارای سری های سیلیکونی بوده و همانند نورد Buds 2، یک میکروفون بر روی لبه بالایی هر دو سری، دیده می‌شود. انتظار می‌رود که این هندزفری از فرمان های لمسی برای کنترل تماس و پخش موسیقی، پشتیبانی کند. متاسفانه هنوز اطلاعاتی درباره سایر مشخصات کلیدی وان پلاس نورد بادز ۲ آر در دست نیست.

تصویر جعبه OnePlus Nord Buds 2r

افشاگر اطلاعات یعنی، Mukul Sharma، فاش کرده است که Nord Buds 2r در وب‌سایت وان پلاس هند مشاهده شده است. متاسفانه اما این وب‌سایت، هیچ یک از مشخصات هندزفری مذکور را نشان نمی‌دهد. احتمالا این ایربادز به عنوان نسخه ارزان قیمت تر OnePlus Nord Buds 2 معرفی خواهد شد. هنوز تاریخ رونمایی این ایربادز جدید ریلمی، در بازار هند مشخص نیست. Buds 2 با درایور ۱۲.۴ میلی متری عرضه شده و از بلوتوث نسخه ۵.۳ پشتیبانی می کند. این محصول از استاندارد IP55 برخوردار بوده و در برابر نفوذ آب و گرد و غبار، مقاوم خواهد بود.

همان طور که Mysmartprice اشاره می‌کند، وان پلاس Nord Buds 2 دارای فناوری ANC (حذف نویز فعال) تا ۲۵ دسی بل بوده، از میکروفون های دوگانه و کنترلر های لمسی برخوردار است. Buds 2 همچنین از Dolby Atmos پشتیبانی کرده و با اپلیکیشن HeyMelody سازگار است. هر  سری این ایربادز دارای باتری ۴۱ میلی آمپر ساعتی بوده، و کیس نیز به باتری ۴۸۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده است. این هدفون ها در هند ۲,۹۹۹ روپیه قیمت دارند و در رنگ های سفید و خاکستری عرضه می‌شوند.

ایربادز وان پلاس Nord Buds 2 با عمر باتری ۳۶ ساعته معرفی شد

نظر شما درباره طراحی وان پلاس Nord Buds 2r چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/05/16/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3-nord-buds-2r-%D8%A8%D8%B1-%D8%B1%D9%88%DB%8C-%D8%AC%D8%B9%D8%A8%D9%87-%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%AF/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا