اخبار فناوری

برخی قابلیت‌های هوش مصنوعی گلکسی اس ۲۴ اولترا سامسونگ نیاز به اینترنت دارند؟

قابلیت‌های هوش‌مصنوعی را طی چند سال اخیر تجربه کرده‌ایم. مثلا سرویس‌های ویرایش عکسی که تصویر شما را به سرور خود ارسال می‌کردند و پردازش‌ها آنجا انجام می‌شد. این عموما به دلیل پیچیدگی پردازش و دلایل دیگر است. آنطور که پیداست تمام قابلیت‌های Galaxy AI در محصولات سامسونگ نیز آفلاین نیست. در پانویس پوستر سامسونگ آمده که برخی قابلیت‌های هوش مصنوعی گلکسی اس ۲۴ اولترا سامسونگ نیاز به اینترنت دارند. همچنین به حساب کاربری سامسونگ و گوگل نیاز دارند.

قابلیت‌های هوش مصنوعی گلکسی اس ۲۴ اولترا سامسونگ

عبارت Galaxy AI تمرکز اصلی سامسونگ در هنگام عرضه سری Galaxy S24 خواهد کرد. نسل جدید پرچم‌دارهای این شرکت، ارتقاء سخت‌افزاری بسیاری را به همراه خواهد داشت، اما این جنبه نرم‌افزاری است که توجه را به خود جلب می‌کند.

سری Galaxy S24 با چندین ویژگی هوش مصنوعی عرضه می شود که جنبه های مختلف تجربه کاربری را بهبود می بخشد. به عنوان مثال این محصولات یک ابزار ویرایش عکس قدرتمند به نام Generative Edit را به ارمغان می‌آورند که به کاربران اجازه می‌دهد اشیاء را از تصاویر جابه‌جا یا حذف کنند و حتی جزئیات جدیدی را به عکس‌های موجود اضافه کنند.

در عین حال، ویژگی ترجمه زنده به شما امکان می دهد با ارائه ترجمه‌های بلادرنگ به زبان‌های خارجی ارتباط برقرار کنید. برنامه Samsung Notes می‌تواند به‌طور خودکار پاراگراف‌های متن را به صورت خلاصه و با خوانایی آسان تبدیل کند. این هوش مصنوعی حتی به مواردی مانند برنامه صفحه کلید سامسونگ و تصویر زمینه نیز کمک می‌کند.

با این حال وقتی به پوستر بالا توجه می‌کنیم، در پاورقی آن عبارتی نوشته دشه است:

اینجا آمده که:

قابلیت‌های Galaxy AI نیاز به حساب کاربری سامسونگ و گوگل دارند. برخی ویژگی‌ها شاید به اتصال اینترنت نیاز داشته باشد.

برخی از عملکردها بدون نیاز به اتصال به اینترنت و روی دستگاه انجام می شود، مشابه ویژگی هایی که در دستیار مجازی سامسونگ Bixby وجود دارد. اما همانطور که سامسونگ در تیزر رسمی معرفی Galaxy S24 Unpacked خود تایید کرد، همه چیز بدون اتصال به اینترنت کار نمی کند.

به هر حال باید صبر کرد و دید که سامسونگ چقدر توانسته ویژگی‌های هوش‌مصنوعی را “روی دستگاه” و بدون نیاز به پردازش اینترنتی در سرورهای بیرونی ارائه کند. این به سرعت ارائه ویژگی‌ها، امن بودن پروسه پردازش و قابل استفاده بودن آن کمک می‌کند.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید که آنلاین بودن ویژگی‌های هوش مصنوعی چقدر برای شما ناامیدکننده است؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/01/03/%D8%A8%D8%B1%D8%AE%DB%8C-%D9%82%D8%A7%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%87%D9%88%D8%B4-%D9%85%D8%B5%D9%86%D9%88%D8%B9%DB%8C-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D8%B3-%DB%B2/

Updated: 2024-02-17 09:44:10

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا