اخبار فناوری

تغییر شعار برند Realme به Make it real

برند جوان ریلمی با شعار “جرات پرش” یا “Dare To Leap” شناخته می‌شد. این برند تصمیم گرفته شعار خود را به “Make it real” یا “محققش کن” یا “به واقعیت تبدیل کن” تغییر دهد.

شعار ریلمی

ریلمی تغییر شعار خود اعلام کرده و شعار این شرکت حالا “Make it real” است. مدیر اجرایی نامه‌ای سرگشاده منتشر کرده و در آن توضیح می‌دهد که چگونه امسال یک استاندارد برند بازتعریف شده در مجموعه Realme به ارمغان خواهد آورد.

این شرکت از رویکرد «فرصت‌محور» به رویکرد «برند محور» تغییر خواهد کرد. هدف آن این است برندی باشد که در بین کاربران جوان طنین‌انداز شود.

در این نامه آمده که Realme بیش از پنج سال است در بازار حضور دارد و تغییر جهت نخواهد داد. انتقال استراتژی از یک شرکت ترندمحور به یک شرکت فراگیرتر و گسترده‌تر با سرمایه‌گذاری و رشد بلندمدت منتقل می شود.

اسکای‌لی همچنین گفت که لوگوی Realme بهینه خواهد شد. این لوگو در حال حاضر، همان چیزی است که در سال 2019 بود و ما نمی دانیم که آیا این تغییر به معنای طراحی ساده‌تر است یا تغییر جزئی در فونت یا اندازه.

نظر شما چیست؟ کدام شعار را شما بیشتر دوست دارید؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/01/03/%D8%AA%D8%BA%DB%8C%DB%8C%D8%B1-%D8%B4%D8%B9%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF-realme-%D8%A8%D9%87-make-it-real/

Updated: 2024-02-17 09:44:05

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا