اخبار فناوری

مشخصات آنر 90 پرو فاش شد: استفاده از دوربین 160 مگاپیکسلی مشابه نسل قبل

چندین برند در حال آماده شدن برای عرضه گوشی های هوشمند جدید خود در بازار چین در ماه می هستند. سری Vivo S17، سری iQOO Neo 8، سری OPPO Reno 10 و سری Honor 90 قرار است ماه آینده عرضه شوند. اکنون افشاگر معروف Digital Chat Station با انتشار پستی در Weibo مشخصات Honor 90 Pro را به اشتراک گذاشته است. با مایفون مگ با ما همراه باشید تا جزئیات این خبر را بررسی کنیم.

آنر 90 پرو از صفحه نمایش OLED با وضوح 1.5K استفاده خواهد کرد

Digital Chat Station با انتشار پستی در Weibo مشخصات Honor 90 Pro را فاش کرد. او ادعا می کند که مشخصات گوشی های رده بالای سری Honor 90 تفاوت چندانی با مشخصات نسل قبل نخواهد داشت. Honor 90 Pro دارای صفحه نمایش OLED با لبه های خمیده و وضوح 1.5K خواهد بود. احتمالاً همان صفحه نمایش 6.78 اینچی OLED موجود در Honor 80 Pro در این گوشی هوشمند نیز استفاده شده است. انتظار می رود دوربین اصلی در پشت این گوشی هوشمند یک سنسور 200 مگاپیکسلی باشد سامسونگ ISOCELL S5KHP3 مجهز شود HONOR 80 Pro این سنسور از نسخه اصلاح شده 160 مگاپیکسلی آن سنسور استفاده می کرد.

آنر 80 پرو

زیرا Digital Chat Station ادعا می کند که مشخصات اصلی Honor 90 Pro همانند مدل قبلی خود است. انتظار می رود این گوشی هوشمند دارای دوربین اصلی 160 مگاپیکسلی باشد. سایت اینترنتی اندروید بازیگوش او فکر می‌کند آنر 90 پرو با وجود استفاده از حسگر مشابه نسل قبل، می‌تواند عکس‌های بهتری بگیرد. با توجه به مشخصات فاش شده، Honor 90 Pro باید رقیب مستقیمی باشد Oppo Reno 10 Pro Plus بودن

آنر 80 و آنر 80 پرو با دوربین اصلی 160 مگاپیکسلی معرفی شدند.

دوربین های سلفی Honor 80 Pro در یک سوراخ بزرگ کپسولی در وسط نیمه بالایی نمایشگر قرار دارند. آنر 90 پرو نیز باید دارای دو دوربین سلفی باشد. دوربین های سلفی این گوشی هوشمند نیز در یک سوراخ پانچ قرار خواهند گرفت.

نظر شما در مورد Honor 90 Pro چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا