اخبار فناوری

تاریخ عرضه گلکسی M04 سامسونگ: 18 دسامبر

سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه گلکسی M04 در هند است. گوشی هوشمند مذکور یک دستگاه ارزان قیمت با قیمت زیر 9000 روپیه (حدود 110 دلار) خواهد بود. تاریخ عرضه گلکسی M04 سامسونگ اکنون در وب سایت آمازون هند فاش شده است. با مایفون مگ منتظر جزییات این گزارش باشید.

تاریخ عرضه گلکسی M04 به همراه مشخصات مشخص شد

تبلیغات در سایت آمازون تاریخ عرضه گلکسی M04 سامسونگ را فاش کرد. این گوشی هوشمند در تاریخ 9 دسامبر ساعت 12 بعد از ظهر (به وقت محلی) ارائه می شود. صفحه Galaxy M04 در وب سایت مذکور برخی از مشخصات این گوشی هوشمند را فاش کرد. اطلاعات فاش شده نشان می دهد که این گوشی ارزان قیمت بعدی سامسونگ در رنگ های سبز و آبی عرضه خواهد شد. این دستگاه به 8 گیگابایت حافظه رم (با رم مجازی) و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی مجهز است. دو لنز دوربین در قاب پشتی گلکسی M04 و دوربین سلفی نیز در یک بریدگی قطره ای قرار گرفته است.

پوستر تبلیغاتی منتشر شده توسط آمازون

وب سایت آمازون نشان می دهد که قیمت این گوشی هوشمند 8 روپیه، xxx خواهد بود. بر اساس گزارش های قبلی، می دانیم که قیمت آن 8999 روپیه خواهد بود. منبع در این گزارش همچنین اشاره شده است که دکمه پاور و تنظیم صدا گلکسی M04 در سمت راست شاسی قرار دارد. متأسفانه آمازون جزئیات بیشتری را فاش نکرد. بنابراین اجازه دهید به مشخصات فرضی برویم.

سامسونگ گلکسی M04 احتمالا دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی HD+ با بریدگی قطره ای خواهد بود. پردازنده این دستگاه پیش بینی می شود مدیاتک هلیو پی 35 می تواند تا 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی داشته باشد. همانطور که گفته شد دو لنز دوربین در قاب پشتی این گوشی هوشمند قرار خواهد گرفت. دوربین اصلی این دستگاه 13 مگاپیکسل رزولوشن دارد و یک دوربین 2 مگاپیکسلی در کنار آن قرار گرفته است. باتری گلکسی M04 دارای ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت و دوربین سلفی آن 5 مگاپیکسلی است. این گوشی هوشمند باید به اندروید 12 (نسخه Go) مجهز شود.

Samsung Galaxy M04 با Helio G35 در کنسول Google Play مشاهده شد

نظر شما در مورد این گوشی هوشمند چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا