اخبار فناوری

بسته ۱۲ گیگابایت اینترنت رایگان دولت از امروز فعال و تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ اعتبار دارد

پیش‌تر به شما درباره روش فعال سازی بسته اینترنت هدیه دولت دی ماه ۱۴۰۲ اطلاعاتی را ارائه کرده بودیم. به تازگی اعلام شده که بسته ۱۲ گیگابایت اینترنت (داخلی یا ۵ گیگابایت اینترنت بین‌الملل) رایگان دولت از امروز فعال و تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ اعتبار دارد.

بسته ۱۲ گیگابایت اینترنت رایگان دولت

وزیر ارتباطات به تازگی عنوان نمود که بسته اینترنت هدیه دولت از امروز (چهارشنبه ۱۳ دی ماه ۱۴۰۲) فعال شده است و تا ۱۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ اعتبار دارد.

عیسی زارع‌پور -وزیر ارتباطات- در حاشیه جلسه هیئت دولت به خبرنگاران گفت:

«با توجه به شرایط شبکه ناگزیر بودیم افزایش تعرفه‌های اینترنت را اعمال کنیم تا کیفیت شبکه را ارتقا دهیم. در همین راستا، یک بسته هدیه برای مردم درنظر گرفتیم که برای آن‌هایی که تاکنون ثبت‌نام کرده‌اند، از امروز فعال می‌شود.»

اگر دوست دارید این بسته را برای خود درخواست دهید، آموزش آن اینجا برای شما قرار دارد. مهلت ثبت نام برای دریافت این بسته هدیه تا هفته آینده است. یعنی احتمالا تا ۱۵ دی ماه ۱۴۰۲ باشد.

🔷 روش فعال سازی بسته اینترنت هدیه دولت دی ماه ۱۴۰۲ 🔷

روش فعال سازی بسته اینترنت هدیه دولت دی ماه ۱۴۰۲

او می‌گوید تلاش دولت این است که این بسته در کوتاه‌ترین زمان برای کاربران فعال شود. این بسته شامل ۱۲ گیگابایت اینترنت با ترافیک داخلی، معادل ۵ گیگابایت اینترنت با ترافیک بین‌الملل است.

پیش‌تر عنوان شده که این یک بسته اینترنت رایگان ۵ گیگابایت بین‌الملل یا ۱۰ گیگابایت داخلی است اما چون اعلام شد گرانی تعرفه اینترنت شامل ترافیک داخلی نمی‌شود، ترافیک معادل داخلی به ۱۲ گیگابایت افزایش یافت.

شما برای این بسته ثبت نام می‌کنید؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/01/03/%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87-%DB%B1%DB%B2-%DA%AF%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA-%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D9%88%D9%84%D8%AA-%D8%A7/

Updated: 2024-02-17 09:44:13

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا