اخبار فناوری

ایموجی نسخه 16 با 8 ایموجی کاملاً جدید منتشر خواهد شد

معمولاً وقتی کلمات به‌درستی عمل نمی‌کنند، ما از ایموجی‌ها برای رساندن منظورمان و بیان هرگونه احساسی، استفاده می‌کنیم. گاهی اوقات اما، پیش آمده است که فقدان یک ایموجی خاص را احساس کرده‌ایم. به همین دلیل است که افرادی که مسئول ایموجی‌ها هستند، به‌طور دوره‌ای پیشنهادهایی را برای افزودن ایموجی‌های جدید به کیبورد دستگاه هوشمند شما درنظر می‌گیرند. اکنون، ایموجی نسخه 16 تحت عنوان Unicode Emoji 16.0 معرفی شده است که شامل 8 ایموجی جدید می‌باشد و قرار است تا پایان سال جاری میلادی منتشر شود.

ایموجی نسخه 16

ایموجی‌ها از کجا می‌آیند؟ این تصاویر کوچک توسط کنسرسیوم یونیکد، هیئتی متشکل از متخصصان جمع‌آوری‌شده از شرکت‌های فناوری مانند گوگل، مایکروسافت و اپل، نظارت می‌شوند. هیچ ایموجی جدیدی، مانند دسته‌ای که در پاییز گذشته تحت عنوان نسخه Emoji 15.1 منتشر شد، بدون مهر تأیید کنسرسیوم یونیکد به کیبورد دستگاه شما اضافه نمی‌شود.

طبق یک پست وبلاگی unicode در تاریخ 6 فوریه، جدیدترین دسته از ایموجی‌ها یعنی Unicode Emoji 16.0 Alpha اکنون برای بررسی اولیه در دسترس قرار گرفته و برای انتشار در سپتامبر 2024 برنامه‌ریزی شده است. هشت ایموجی جدید قرار است با این به‌روزرسانی ارائه شوند. نمادهای جدید در دسته‌بندی‌های احساسات، مردم و بدن، حیوانات و طبیعت، غذا و نوشیدنی، اشیاء، نمادها و پرچم‌ها جای می‌گیرند.

اولین ایموجی جدید به‌عنوان «چهره‌ای با گودی زیر چشم» توصیف شده است، بیانی که به همان اندازه که هولناک است، قابل درک نیز است. کلمات کلیدی برای این چهره، exhausted ،sleepy و tired هستند.

نامزدهای جدید ایموجی 16.0 یونیکد، از چپ به راست شامل صورت با گودی زیر چشم، اثرانگشت، درخت بی‌برگ، سبزیجات ریشه‌ای، چنگ، بیل، پاشش و پرچم Sark است.

ایموجی نسخه 16

ایموجی نسخه 16

بعدی ایموجی «اثرانگشت» است. این ایموجی دقیقاً همان چیزی است که در اسم آن به‌نظر می‌رسد: نمایش آبی از یک اثرانگشت. کلمات کلیدی این ایموجی نیز شامل پزشکی قانونی، هویت و ایمنی است. با کلمات کلیدی بی‌ثمر، خشکسالی، و زمستان، ایموجی «درخت بی‌برگ» را داریم. در بخش غذا و نوشیدنی، شاهد اضافه شدن یک نوع «سبزیجات با ریشه قرمز و پیاز سبز»، با کلمات کلیدی چغندر، باغ، ریشه، شلغم و سبزی هستیم.

دو ایموجی جدید به دسته اشیاء می‌پیوندند: «چنگ»، با کلمات کلیدی کوپید، ساز، عشق، موسیقی و ارکستر. به‌علاوه یک «بیل»، با حفاری، سوراخ و اسکوپ به‌عنوان کلمات کلیدی. در بخش نمادها، ما یک «پاشش انتزاعی» با کلمات کلیدی رنگ، ریختن و لکه دریافت می‌کنیم. مشخص نیست که آیا این ایموجی گزینه‌های رنگی متفاوتی خواهد داشت یا خیر. پیشنهاد ارائه‌شده یک پاشش صورتی یا زرد را پیشنهاد می‌کرد، درحالی‌که یونیکد آن را به رنگ بنفش درآورده است. درنهایت، هشتمین ایموجی در Emoji 16.0 «پرچم Sark»، یک ایالت مستقل در جزایر Channel، است. درحال‌حاضر هیچ نمونه رسمی برای این ایموجی منتشر نشده است.

تصاویر موجود در به‌روزرسانی Emoji 16.0 درحال‌حاضر شامل نمونه‌های اولیه هستند و یونیکد می‌گوید که درحالی‌که این نمونه‌ها تقریباً نهایی شده‌اند، «ممکن است پیشنهاد‌هایی برای بهبود آن‌ها همچنان موردتوجه قرار گیرد». البته، تصاویری که در بالا مشاهده می‌کنید دقیقاً آن‌گونه نیستند که وقتی برای دستگاه‌های اندرویدی ارائه شوند، ظاهر می‌شوند؛ بلکه شرکت‌هایی مانند گوگل و سامسونگ این فرصت را خواهند داشت که آن‌ها را مطابق با سبک ایموجی‌های خود تغییر دهند. اگر نظر محکمی در مورد ایموجی‌های جدید دارید و می‌خواهید صدایتان شنیده شود، یونیکد تا 2 آوریل بازخورد شما را می‌پذیرد. شما می‌توانید از این فرم تماس آنلاین استفاده کنید و حتماً 498 را در کادر PRI Number قرار دهید.

نظر شما درباره ایموجی نسخه 16 و 8 ایموجی تازه اضافه‌شده به این مجموعه چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/02/10/%D8%A7%DB%8C%D9%85%D9%88%D8%AC%DB%8C-%D9%86%D8%B3%D8%AE%D9%87-16-%D8%A8%D8%A7-8-%D8%A7%DB%8C%D9%85%D9%88%D8%AC%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%84%D8%A7%D9%8B-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%86%D8%AA/

Updated: 2024-02-17 09:21:45

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا