اخبار فناوری

مدیر عامل هواوی اذعان کرد که تولید گوشی پرچمدار میت 50 این شرکت دشوار است

ساخت یک گوشی هوشمند پرچمدار فرآیندی دشوار و پیچیده است که به طیف گسترده ای از اجزا و فناوری ها از جمله نمایشگرهای با وضوح بالا، دوربین های پیشرفته، پردازنده های قدرتمند و نرم افزارهای کاربردی نیاز دارد. این قطعات باید از فروشندگان مختلف خریداری شده و با دقت در محصول نهایی ادغام شوند. علاوه بر این، فرآیند ساخت به خودی خود پیچیده است و نیاز به کنترل دقیق دارد تا اطمینان حاصل شود که هر دستگاه با استانداردهای کیفیت شرکت مطابقت دارد. اکنون مدیرعامل هواوی اخیراً مشکلات تولید این شرکت را فاش کرده است Mate 50 Series او با چالش هایی که همه سازندگان در ایجاد یک گوشی هوشمند پرچمدار با آن مواجه هستند، روبرو شد، آشکار و برجسته کرد.

اعتراف هواوی به سختی تولید گوشی پرچمدار میت 50

یو چنگدونگ، مدیرعامل گروه تجاری مصرف کننده هواوی، اخیراً ملاقات کرد رسانه های چینی وی در مورد چالش های پیش روی این شرکت در تولید سری میت 50 شرکت هوآوی بحث و تبادل نظر کرد.یو فاش کرد که فرآیند ساخت این دستگاه به دلیل مشکلات عمده زنجیره تامین و عرضه محدود تراشه ها دشوار بوده است. با وجود این موانع، سرانجام تیم هواوی موفق به تولید این محصول شاخص شد.

یو همچنین در مورد موانع داخلی هواوی صحبت کرد و یکی از اعضای شرکت به او گفت که موفقیت Mate 50 به دلیل هزینه زیاد و محدودیت های مونتاژ فناوری های مورد نیاز غیرممکن است. با این حال، یو مصمم بود که این محصول را به موفقیت برساند.

اعتراف هواوی به سختی تولید گوشی پرچمدار میت 50

اعتراف هواوی به سختی تولید گوشی پرچمدار میت 50

از زمان تحریم آمریکا علیه هواوی در سال گذشته، این شرکت تنها به ارائه گوشی های 4G اکتفا کرده است و سری میت 50 نیز از این قاعده مستثنی نیست. با این حال، یو گفت هواوی عملکرد 4G را بهبود بخشیده است و فناوری WiFi 6 به پر کردن شکاف ایجاد شده به دلیل کمبود 5G کمک خواهد کرد.

به طور کلی، یو اعتماد خود را به سری میت 50 ابراز کرد و گفت که اگر خانواده خوب کار نکنند، ناامید خواهد شد. اما تا اینجای کار از عملکردش راضی است. علیرغم عدم وجود قابلیت های 5G، سری میت 50 دارای ویژگی های برتر از جمله فناوری های تصویربرداری XMAGE و طراحی خیره کننده است.

نظر شما در مورد اذعان هواوی به سختی تولید گوشی پرچمدار Mate 50 چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا