اخبار فناوری

طراحی سونی Xperia Ace IV فاش شد

سری اکسپریا سونی عمدتاً شامل گوشی‌های سری اکسپریا 1، اکسپریا 5 و اکسپریا 10 می‌شود. Xperia Ace 3 در سال 2022 رونمایی خواهد شد. اکنون برخی اطلاعات در مورد طراحی Sony Xperia Ace IV لو رفت. با ترنج برای اطلاع از جزئیات این گزارش با ما همراه باشید.

رندر سونی Xperia Ace IV فاش شد: فقط یک دوربین در قاب پشتی ظاهر می شود

رندر منتشر شده از Sony Xperia Ace IV طراحی این گوشی هوشمند را نشان می دهد. این پیشنهاد توسط یکی از کاربران توییتر به نام mirai160525 به اشتراک گذاشته شده است. گوشی آینده سونی، مانند Xperia S3، تنها یک دوربین در پشت دارد و طراحی جعبه‌ای دارد. تصویر فاش شده نشان می دهد که Xperia Ace IV دارای نسبت تصویر 21:9 خواهد بود. این عجیب به نظر می رسد. زیرا شایعه شده است که گوشی های جدید Xperia این نسبت تصویر را به نفع نسبت تصویر رایج 19.5:1 حذف می کنند. اگر شایعه فوق صحت داشته باشد، احتمال جعلی بودن این پیشنهاد زیاد است.

مشاهده Sony Xperia Ace IV

پسندیدن گیزموچینا این نشان می‌دهد که Sony Xperia Ace IV در دسامبر 2022 با شماره مدل SM4375 در میان داده‌های بنچمارک Geekench مشاهده شد. لیست پارامترهای بالا نشان داد که تراشه این گوشی هوشمند اسنپدراگون 4 نسل 1 ما این تراشه 5G رده پایین را دریافت خواهیم کرد. هنوز جزئیات بیشتری از این گوشی آینده سونی منتشر نشده است. البته، می‌توانیم نگاهی به مشخصات Xperia Ace 3 بیندازیم تا تصوری از ظاهر Ace IV داشته باشیم.

نگاهی به مشخصات گوشی سونی اکسپریا اس 3

Sony Xperia Ace 3 دارای صفحه نمایش HD+ است. صفحه نمایش این گوشی هوشمند توسط Gorilla Glass Victus محافظت می شود. دوربین اصلی دارای سنسور 13 مگاپیکسلی و سنسور 5 مگاپیکسلی نیز برای دوربین سلفی است. همچنین می‌توانیم موقعیت فلاش LED را در قاب پشتی ببینیم.

Sony Xperia Ace 3 به طور رسمی به عنوان یک گوشی 5G یکپارچه برای این شرکت ژاپنی معرفی شد

تراشه اسنپدراگون 480 5G قدرت پردازشی مورد نیاز Sony Xperia Ace 3 این گوشی با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی ارائه می شود. این گوشی هوشمند از کارت حافظه microSD نیز پشتیبانی می کند. این دستگاه به طور پیش فرض دارای اندروید 12 است. Sony Xperia S3 دارای باتری 4500 میلی آمپر ساعتی است و از USB-PD با فناوری شارژ سریع پشتیبانی می کند. از دیگر ویژگی های این گوشی هوشمند می توان به پشتیبانی از 5G، Wi-Fi 802.11ac، بلوتوث 5.1، GPS، NFC و پورت USB Type-C اشاره کرد.

نظر شما در مورد جدیدترین گوشی های هوشمند سونی چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/04/27/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D9%88%D9%86%DB%8C-xperia-ace-iv-%D9%81%D8%A7%D8%B4-%D8%B4%D8%AF/

تحریریه مای فون مگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا