اخبار فناوری

رندر اخیر Nothing Phone 2a جعلی بوده و با طراحی نهایی این گوشی تفاوت دارد

اوایل این هفته، اولین نگاه خود را به چیزی که تصور می‌کردیم Nothing Phone 2a است، انداختیم. رندرهای فاش‌شده این گوشی از افشاگر Steve Hemmerstoffer، با نام مستعار OnLeaks، تهیه شده بود که در زمینه انتشار رندر دستگاه‌های مختلف تا حد زیادی قابل‌اطمینان است. بااین‌حال، رندرهای وی همواره دقیق نبوده و در سال‌های گذشته شاهد اشتباهاتی از این افشاگر بوده‌ایم. این بار نیز، به‌نظر می‌رسد رندر اخیر منتشرشده از Nothing Phone 2a توسط OnLeaks جعلی بوده و وی به اشتباه خود اعتراف کرده است.

رندر جعلی Nothing Phone 2a

به‌نظر می‌رسد که رندرهای Nothing Phone 2a جعلی هستند. به‌گفته وب‌سایت SmartPrix، رندرهایی که با همکاری OnLeaks منتشر کرده‌اند، طراحی نهایی گوشی میان‌رده آینده ناتینگ را نشان نمی‌دهد. این بدان معناست که ما باید نباید به این رندرها اعتماد کنیم و درعین‌حال هیچ تصویر نهایی از Nothing Phone 2a نیز نداریم.

معمولاً، وقتی OnLeaks مجموعه‌ای از رندرهای لو رفته را پست می‌کند، منبع این رندرها طرح‌واره‌های رسمی از مرکز تولیدی است که آن محصول در آنجا ساخته می‌شود (معمولاً فاکسکان). اساساً، شخصی که در این شرکت مونتاژکننده کار می‌کند، فایل‌ها را در اختیار OnLeaks قرار می‌دهد و این افشاگر نیز سپس از استعداد خود برای ایجاد تصاویر با کیفیت بالا از محصول استفاده می‌کند. به همین دلیل است که رندرهای او معمولاً بسیار دقیق هستند.

بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد منبع اصلی طرح‌های Nothing Phone 2a، فایل‌های «دستکاری‌شده» را به OnLeaks ارائه کرده است. به‌نظر می‌رسد منبع مذکور فایل‌های خود را بر اساس طرحی از یک مدل Nothing Phone در اختیار همرستوفر قرار داده که بعدها تغییر داده شده است.

رندر جعلی Nothing Phone 2a

رندر جعلی Nothing Phone 2a

همچنین خود OnLeaks در X نیز اعتراف کرده است که افشای اطلاعات او اشتباه بوده است.

مشکل بزرگ اینجاست که هم Hemmerstoffer و هم SmartPrix در نشت اصلی نتوانستند فاش کنند که این تصاویر بر اساس داده‌های قابل‌اعتماد نیستند. امیدواریم این اتفاق باعث شود که Hemmerstoffer و برندهایی که با وی شریک هستند، در مورد منبع اصلی افشای اطلاعات او دقت بیشتری به‌خرج دهند.

نظر شما درباره رندر جعلی Nothing Phone 2a چیست؟



منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/02/10/%D8%B1%D9%86%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D8%AE%DB%8C%D8%B1-nothing-phone-2a-%D8%AC%D8%B9%D9%84%DB%8C-%D8%A8%D9%88%D8%AF%D9%87-%D9%88-%D8%A8%D8%A7-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%86%D9%87%D8%A7%DB%8C%DB%8C/

Updated: 2024-02-17 09:21:47

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا