اخبار فناوری

اپلیکیشن جدید Enhance-X در کدام گوشی های گلکسی قابل استفاده است؟

چندی پیش سامسونگ اعلام کرد که اپلیکیشن جدید Enhance-X برای سری گلکسی اس ۲۳ منتشر شده است. اکنون این برنامه برای گوشی های بیشتری به جز سری S23 در دسترس است و در نهایت به گوشی های دیگری نیز راه پیدا خواهد کرد. به تازگی برنامه Galaxy Enhance-X سامسونگ، در اختیار کاربران بیشتری قرار گرفته است. اگر می‌خواهید بدانید که کدام دستگاه ها از این اپلیکیشن پشتیبانی می‌کنند، همراه مایفون مگ بمانید.

اپلیکیشن جدید Enhance-X برای سری گلکسی A و M نیز عرضه خواهد شد

در حال حاضر، اپلیکیشن جدید ویرایش تصویر Enhance-X سامسونگ در دسترس کاربران گوشی های هوشمند زیر قرار گرفته است:

۱-سری گلکسی اس ۲۳، سری گلکسی اس ۲۲، سری گلکسی اس ۲۱ و اس ۲۰

۲-سری گلکسی نوت ۲۰

۳- تمامی گوشی های تاشو سری Galaxy Z Flip و Galaxy Z Fold

Enhance-X

همان طور که ملاحظه می‌کنید، گوشی های پرچمدار اخیر سامسونگ، به طور رسمی امکان استفاده از اپلیکیشن Enhance-X را دارند. اما یکی از مدیران سامسونگ در ماه آوریل تأیید کرد که این شرکت قصد دارد اپلیکیشن مذکور را در دسترس کاربران گوشی های سری Galaxy A قرار دهد. هم اکنون اما گزارشاتی منتشر شده که نشان می‌دهد این برنامه حتی برای گوشی های سری Galaxy M و تبلت های سامسونگ نیز منتشر خواهد شد. قطعا این خبر می‌تواند کاربران گوشی های مقرون به صرفه این غول فناوری کره ای را نیز خوشحال کند.

متاسفانه هیچ اطلاعات دقیقی در مورد اینکه دقیقا کدام مدل های سری گلکسی A، گلکسی تب و گلکسی M موفق به دریافت Enhance-X خواهند شد، وجود ندارد. اما نکته مهم آن است که می‌دانیم این اپلیکیشن در انحصار گوشی های بالارده سامسونگ نخواهد ماند. همان طور که اشاره شد، این برنامه حتی در برای گوشی های سری Galaxy M نیز منتشر می‌شود.

سامسونگ اپلیکیشن Galaxy Enhance-X برای بهبود تصاویر در گلکسی‌های خود را منتشر کرد

مطابق با گزارش SamMobile، گلکسی Enhance-X یک اپلیکیشن قدرتمند مجهز به هوش مصنوعی است که به کاربران کمک می‌کند تنها با چند ضربه روی نمایشگر گوشی، عکس مورد نظر خود را ادیت کنند. در حقیقت با بهره گیری از Galaxy Enhance-X دیگر برای یک ادیت عالی، نیاز به دانش گسترده ای درباره ویرایش عکس ندارید.

نظر شما چیست؟ آیا تجربه استفاده از گلکسی Enhance-X را داشته اید؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/06/20/%D8%A7%D9%BE%D9%84%DB%8C%DA%A9%DB%8C%D8%B4%D9%86-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-enhance-x-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D8%AF%D8%A7%D9%85-%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا