اخبار فناوری

رندر وان پلاس فولد به‌عنوان اولین گوشی تاشو این شرکت را ببینید

مدتی است که می‌دانیم وان پلاس درحال کار بر روی اولین گوشی تاشو خود برای عرضه در تابستان سال جاری است. به‌تازگی، رندر وان پلاس فولد منتشر شده است که طراحی نهایی این گوشی تاشو را با فرم کتابی و ماژول دوربین بزرگ نشان می‌دهد.

رندر وان پلاس فولد

افشاگر OnLeaks با همکاری وب‌سایت SmartPrix رندرهایی از گوشی تاشو جدید وان پلاس را بر اساس تصاویر نمونه اولیه آن منتشر کرده است که طراحی نسبتاً جالب این دستگاه را نشان می‌دهد.

رندر وان پلاس فولد

رندر وان پلاس فولد

نیازی به گفتن نیست که OnePlus Fold یک گوشی به فرم تاشوی کتابی است که مشابه سری Galaxy Z Fold سامسونگ می‌باشد. رندرهای طراحی این دستگاه همچنین لبه‌های تخت و پنل پشتی از جنس چرم آن را نشان می‌دهند.

همچنین می‌توانیم یک دکمه لغزنده هشدار را در لبه سمت چپ دستگاه و چیزی شبیه دکمه تنظیم صدا را در سمت راست آن ببینیم. این اولین باری نیست که دکمه لغزنده برای هشدار را در یک گوشی تاشو می‌بینیم، چراکه vivo X Fold 2 نیز پیش از این به این دکمه مجهز شده بود اما به‌هرحال این مورد هنوز هم یک ویژگی نادر است.

ما نمی‌توانیم دکمه پاور را در این تصاویر پیدا کنیم، اما منبع اشاره می‌کند که درواقع یک دکمه پاور با یک اسکنر اثرانگشت در لبه‌ی کناری دستگاه وجود دارد. بدین‌ترتیب، انتظار می‌رود اسکنر اثرانگشت در دکمه پاور دستگاه ادغام شده باشد.

با حرکت به سمت دوربین‌ها، یک ماژول دایره‌ای بزرگ با عبارت Hasselblad را داریم که میزبان سه لنز دوربین است. یکی از این لنزها شبیه به دوربین پریسکوپی بوده که درصورت تعبیه چنین لنزی، برای اولین بار است که وان پلاس از یک سیستم زوم پریسکوپی در یکی از گوشی‌های هوشمند خود استفاده می‌کند. یکی دیگر از موارد جالب، استفاده از سوراخ نمایشگر در قسمت چپ صفحه‌نمایش داخلی دستگاه است؛ چراکه شرکت‌ها معمولاً این سوراخ را در سمت راست نمایشگر گوشی‌های تاشو خود قرار می‌دهند.

گفته می‌شود گوشی تاشو وان پلاس فولد در اواسط تابستان به‌صورت رسمی معرفی شده و راه خود را به بازارهای جهانی ازجمله آمریکا و هند نیز باز می‌کند.

نظر شما درباره رندر وان پلاس فولد چیست؟



منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/06/20/%D8%B1%D9%86%D8%AF%D8%B1-%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3-%D9%81%D9%88%D9%84%D8%AF-%D8%A8%D9%87%D8%B9%D9%86%D9%88%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%88%D9%84%DB%8C%D9%86-%DA%AF%D9%88%D8%B4/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا