اخبار فناوری

موتورولا ThinkPhone در تصاویر تبلیغاتی فاش شد

اخیرا جزئیات بیشتر در مورد ThinkPhone این گوشی قبل از معرفی برنامه ریزی شده خود در سال 2023 منتشر شد. این گوشی که با نام تجاری ThinkPhone توسط موتورولا به بازار عرضه می شود، دارای چیپست نسل اول اسنپدراگون 8 پلاس، صفحه نمایش POLED با نرخ تازه سازی بالا، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی است. و سایر ویژگی های قابل توجه

موتورولا ThinkPhone

همانطور که گفته شد، ThinkPhone دوباره به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است. تقریبا دو ماه بعد ایوان بلاس او برای اولین بار جزئیات این دستگاه را فاش کرد. در حالی که بلاس برای افشاگری های جدید اعتباری قائل نشد، به نظر می رسد که او دستی در آن داشته است. ظاهرا این اطلاعات از لیست اصلی ThinkPhone گرفته شده است.

موتورولا ThinkPhone

موتورولا ThinkPhone

به عنوان یادآوری، ایوان بلس در ماه اکتبر ادعا کرد که ThinkPhone با نسل اول اسنپدراگون 8 پلاس عرضه خواهد شد، نه نسل دوم اسنپدراگون 8 پلاس. او همچنین ادعا کرد که این گوشی تا 12 گیگابایت رم عرضه خواهد شد. وی افزود که نسخه 8 گیگابایت رم نیز در دسترس خواهد بود. ThinkPhone همچنین از یک صفحه نمایش 1080p استفاده می کند که اندازه آن 6.6 اینچ و بر اساس یک پنل POLED است. علاوه بر این، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین 13 مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین عمق 2 مگاپیکسلی و همچنین دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی طیف لنزهای این دستگاه را تکمیل می کنند.

تصاویر بازاریابی مختلف از این گوشی همچنین نوعی گواهی مقاومت IP، اسکنر اثر انگشت درون صفحه و سازگاری اشتراک فایل با لپ‌تاپ‌های لنوو را نشان می‌دهند. علاوه بر این، به نظر می رسد ThinkPhone از شارژ بی سیم و سیمی با 68 وات پشتیبانی می کند. متاسفانه، اطلاعات نهایی قیمت این گوشی هنوز به اشتراک گذاشته نشده است. با این حال، علیرغم ارتباط آشکار آن با لنوو، ThinkPhone احتمالاً تحت برند معتبر گوشی های هوشمند موتورولا به بازار عرضه خواهد شد.

برای یادآوری، لنوو سال ها پیش برند موتورولا را خریداری کرد و به طور مستقل به عرضه گوشی های هوشمند این شرکت ادامه داد.

نظر شما در مورد Motorola ThinkPhone چیست؟



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا