اخبار فناوری

اندروید 14 به شما امکان می دهد تصویر زمینه ایموجی را به تلفن پیکسل خود اضافه کنید

گوگل دیروز دومین پیش نمایش توسعه دهندگان اندروید 14 منتشر شد و شامل ویژگی ذکر شده قبلی دسترسی به عکس های انتخاب شده است. مثل همیشه، بسیاری از ویژگی‌های جدید به‌طور پیش‌فرض در نسخه‌های جدید دیده نمی‌شوند، بنابراین برخی از افراد هر نسخه را به دقت بررسی می‌کنند تا موارد جدید را مستند کنند. آخرین یافته در نسخه جدید اندروید 14 مربوط به یک ویژگی است که به نظر می رسد منحصر به گوشی های گوگل پیکسل باشد: ایموجی تصویر زمینه.

تصویر زمینه ایموجی اندروید 14

در ژانویه، نیویورک تایمز مقاله ای منتشر کرد که جزئیات برنامه های گوگل برای مبارزه با تهدید ناشی از ChatGPT را شرح می داد. در این مقاله، آنها همچنین به برخی از پروژه‌های بصری و ویدیویی در حال انجام این شرکت، از جمله «ایجاد تصویر زمینه برای گوشی هوشمند پیکسل» پرداختند. در Android 14 DP2، یک برنامه جدید “Emoji Wallpaper” مشاهده شد و در پارتیشن محصول / یافت شد. این برنامه همانطور که قبلاً ذکر کردم به نظر می رسد انحصاری تلفن های Pixel باشد زیرا نام بسته “com.google.android.apps.emojiwallpaper” است و برای انتخاب آن باید “com.google.android .feature.PIXEL_EXPERIENCE” را انتخاب کنید. نیاز دارد.

به طور پیش فرض انتخابگر تصویر زمینه ایموجی فعال نیست اما پس از تغییر حالت گزینه آن می توانید این حالت را در برنامه Wallpaper & Picker مشاهده کنید. پس از فعال شدن، یک گزینه جدید “Emoji Lab” در لیست تصاویر پس زمینه ظاهر می شود. با ضربه زدن روی آن یک رابط کاربری باز می شود که به ما امکان می دهد یک تصویر زمینه جدید با ایموجی های مختلف ایجاد کنیم. هنگام ایجاد یک تصویر زمینه، می توانید حداکثر 14 ایموجی را انتخاب کنید تا در طرح بندی قرار دهید. شما همچنین می توانید از الگوهایی مانند “Mozaic”، “Lotus”، “Stacks”، “Sprinkle”، “Prism” انتخاب کنید و عناصر مختلف را بین رنگ های مختلف آزمایش کنید. اگر نمی‌دانید چه طرحی را می‌خواهید، می‌توانید روی دکمه «تصادفی» ضربه بزنید تا به برنامه اجازه دهید یک تصویر زمینه ایموجی تصادفی تولید کند.

تصویر زمینه ایموجی اندروید 14

تصویر زمینه ایموجی اندروید 14

پس از ایجاد تصویر زمینه ایموجی، ساخته شما ذخیره می شود و می توانید آن را در Wallpaper & Styles > Wallpaper > Emoji Lab مشاهده کنید. این برنامه می تواند چندین تصویر زمینه ایموجی را که ایجاد می کنید ذخیره کند و همچنین می توانید با ضربه زدن روی آنها در لیست و سپس روی “تنظیم تصویر زمینه” بین آنها جابه جا شوید. همچنین می توانید برای ویرایش ایموجی vape که قبلا ایجاد کرده اید، روی نماد مداد ضربه بزنید. همچنین می‌توانید پس‌زمینه‌های شکلک‌هایی را که ایجاد کرده‌اید به اشتراک بگذارید.

همانطور که قبلا ذکر شد، این ویژگی به طور پیش فرض در اندروید 14 DP2 فعال نیست. بنابراین، هیچ تضمینی وجود ندارد که نسخه پایدار اندروید 14 در زمان عرضه برای گوشی‌های پیکسل در دسترس باشد.

نظر شما در مورد والپیپر ایموجی اندروید 14 چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا