اخبار فناوری

مشخصات صفحه نمایش و رنگ‌بندی OnePlus Ace 3 فاش شد

وان پلاس در حال آماده شدن برای رونمایی از گوشی Ace 3 در کشور چین است. این دستگاه جانشین Ace 2 خواهد شد که در ماه فوریه معرفی شده است. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند با نام OnePlus 12R در بازار جهانی عرضه شود. هم اکنون، مشخصات صفحه نمایش و رنگ‌بندی OnePlus Ace 3 فاش شده است.

صفحه نمایش OnePlus Ace 3 توسط BOE تأمین خواهد شد 

با نزدیک شدن به زمان رونمایی OnePlus 12R، مشخصات و ویژگی های این دستگاه پیش از معرفی رسمی به بیرون درز کرده است. این گوشی از نمایشگر مشابه OnePlus 12 برخوردار خواهد بود. این تلفن هوشمند پرچمدار در اوایل دسامبر و در کشور چین معرفی شد. تأیید شده است که وان پلاس ۱۲ در تاریخ ۲۳ ژانویه ۲۰۲۴ (سوم بهمن) برای عرضه در بازار های جهانی رونمایی می‌شود. همان‌طور که افشاگر معروف اطلاعات، Digital Chat Station ادعا می‌کند، گفته می‌شود که OnePlus 12R (Ace 3) دارای نمایشگری شبیه به OnePlus 12 است. هم اکنون این افشاگر، مشخصات صفحه نمایش OnePlus Ace 3 را به اشتراک گذاشته است.

وان پلاس Ace 2 Pro

OnePlus Ace 2

ادعا شده که این تلفن هوشمند آینده وان پلاس دارای یک صفحه نمایش خمیده ۶.۷۸ اینچی X1 8T LTPO ساخت کمپانی BOE خواهد بود. نمایشگر این دستگاه وضوح 1.5K و حداکثر روشنایی ۴,۵۰۰ نیت دارد. مطابق با ادعا Digital Chat Station، این گوشی از فناوری کاهش نور PWM با فرکانس ۲,۱۶۰ هرتز بهره می‌برد. اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که تلفن هوشمند مورد بحث از قاب پشتی شیشه‌ای و فریم فلزی برخوردار خواهد بود. وان پلاس ایس ۳ در سه رنگ صورتی، خاکستری و آبی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

مطابق با گزارش mysmartprice، انتظار می‌رود که OnePlus Ace 3 در تاریخ ۱۷ دسامبر (۲۶ آذر ماه) و در کشور چین معرفی شود. این دستگاه در کنار OnePlus 12 در تاریخ ۲۳ ژانویه ۲۰۲۴ (سوم بهمن ماه) برای عرضه در بازار جهانی رونمایی می‌شود. داده های بنچمارک Geekbench نشان می‌دهد که Ace 3 نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه Snapdragon 8 Gen 2 تأمین خواهد کرد. این گوشی با ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی قابل تهیه خواهد بود. باتری این دستگاه ظرفیت ۵,۵۰۰ میلی‌آمپری داشته و توسط آداپتور ۱۰۰ واتی شارژ می‌شود.

وان پلاس Ace 3 با نمایشگر 1.5K خمیده و فریم فلزی در اوایل سال آینده میلادی رونمایی می‌شود

با توجه به مشخصات فاش شده نظر شما درباره وان پلاس ایس ۳ چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/12/12/%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5%D8%A7%D8%AA-%D8%B5%D9%81%D8%AD%D9%87-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D9%88-%D8%B1%D9%86%DA%AF%D8%A8%D9%86%D8%AF%DB%8C-oneplus-ace-3-%D9%81%D8%A7%D8%B4-%D8%B4%D8%AF/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا