اخبار فناوری

پوستر رسمی Oppo Find X6 از معرفی قریب الوقوع این سری پرچمدار می گوید

اوپو ممکن است چند هفته تا رونمایی از Find X6 و Find X6 Pro، جدیدترین گوشی های هوشمند پرچمدار خود فاصله داشته باشد. در حالی که اوپو همچنان در مورد زمان دقیق رونمایی رسمی این سری صحبت می کند X6 را پیدا کنید به نظر می رسد که پوسترهای رسمی منتشر شده اخیراً به عرضه قریب الوقوع این گوشی ها اشاره می کنند.

پوستر رسمی Oppo Find X6

به نظر می رسد اوپو در اواخر این ماه جانشینانی را برای سری Find X5 معرفی خواهد کرد. در حال حاضر، مشخص نیست که آیا اوپو پرچمداران جدید خود را به طور همزمان در چین و سایر کشورها معرفی خواهد کرد یا خیر. این شرکت سال گذشته همین کار را با Find X5 Pro انجام داد، اما زیرمجموعه OnePlus آن ابتدا گوشی هوشمند پرچم‌دار خود، OnePlus 11 را ماه‌ها قبل از عرضه در جاهای دیگر در چین عرضه کرد. .

پوستر رسمی Oppo Find X6

پوستر رسمی Oppo Find X6

اوپو هنوز در مورد سری پرچمداران خود اظهار نظری نکرده است، اگرچه شواهد زیادی مبنی بر وجود نسخه های Dimensity و Snapdragon از Find X6 Pro وجود دارد. با این حال، به نظر می رسد یک پوستر تبلیغاتی که در رسانه های اجتماعی دست به دست می شود، اولین اشاره رسمی به سری Find X6 در ماه مارس را تایید می کند. با این حال، گفته می شود که اوپو ممکن است Find X6 و Find X6 Pro را فقط برای بازار چین عرضه کند.

علاوه بر این، به نظر می‌رسد Oppo در حال حاضر برای تبلیغ سری Find X6 در فروشگاه‌های خود آماده می‌شود، با تبلیغات دیگر پیرامون Find N2 Flip و همچنین Find N2. چه اطلاعات افشا شده در صورت صحت، انتظار می رود اوپو در روزهای آینده سری Find X6 را عرضه کند. گفته می شود Find X6 Pro دارای صفحه نمایش روشن تری نسبت به Galaxy S23 Ultra یا iPhone 14 Pro Max با حداکثر روشنایی بیش از 2400 نیت است.

نظر شما در مورد مشخصات احتمالی گوشی پرچمدار Oppo Find X6 چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا