اخبار فناوری

گزارش های تبلیغاتی بخرید و بستر Tasmino را ارائه دهید

گزارش آگهی چیست؟

خرید داستان یکی از مهمترین بخش های سئو است و با 2 هدف انجام می شود. قبل از اطلاع از هدف آن ، بهتر است معنای آن را درک کنید.

گزارش آگهی چیست؟ با خرید گزارشات تبلیغاتی ، شما برای وب سایت معتبر و مورد بازدید قرار می دهید تا محتوای مورد نظر خود را به عنوان پست وبلاگ منتشر کنید. اما تفاوت این محتوا با سایر محتوای وب سایت در دو چیز است.

اول ، تعدادی پیوند مجاز در این محتوا وجود دارد. این بدان معناست که وقتی مشتری گزارشی را از یک وب سایت خریداری می کند ، مجاز است به تعدادی از پیوندهای وب سایت خود در محتوای ارسال شده پیوند دهد. کلمات کلیدی حساس که مشتری گزارش برای آن رقابت می کند معمولاً مربوط به وب سایت مورد نظر است. به عنوان مثال ، اگر یک مدرسه موسیقی برای رتبه بندی گوگل در کلمه کلیدی “آموزش سنتور” رقابت می کند ، کلمه آموزش سنتور را در محتوای گزارش خود قرار داده و به وب سایت خود پیوند می دهد.

هدف از خرید گزارش تبلیغات چیست؟

همانطور که گفته شد ، خرید گزارشات تبلیغاتی دو هدف دارد.

  1. 1- کاربران را از وب سایتی که در حال خرید گزارش هستید به وب سایت خود هدایت کنید.
  2. 2- در یک کلمه کلیدی بک لینک قوی دریافت کنید

البته می توانید گزارش را از این لینک خریداری کنید:

https://www.tesmino.com/reportage/

معنی مورد اول کاملاً روشن است. به عنوان مثال ، شما یک گزارش از وب سایت تسنیم نیوز خریداری می کنید. تسنیم مطالب مورد نظر خود را در وب سایت خود قرار می دهد و خوانندگان مقاله با استفاده از پیوندهای موجود در محتوا به وب سایت شما هدایت می شوند.

اما هدف دوم ، که هدف اصلی خرید گزارش است ، بدست آوردن آن است بک لینک های قوی شرقی در الگوریتم های نمایه سازی گوگل ، پیوندهایی که به وب سایت شما داده می شود نوعی نظر هستند و در مورد آن رای می دهند. گاهی اوقات این نظر به هزینه وب سایت شما (هرزنامه ، مزرعه پیوند ، وب سایت های غیر مرتبط و غیره) می شود. اما برای به دست آوردن نظر معتبر و مثبت در مورد وب سایت خود ، باید هزینه کنید. وب سایت هایی که دارای اعتبار صفحه و اعتبار دامنه بالا هستند ، نزد گوگل اعتبار بیشتری دارند.

به عنوان مثال ، اگر اپل که از نظر دامنه قدرت 100 از 100 را کسب کرده است ، سایت Tasmino را که دارای 100 صفحه مجوز است ، به صفحه اصلی خود بازگرداند ، Tasmino اولین پیوند Google می شود. در چند ثانیه به به اما او همچنین شاید اسطوره تر از سیمرغ و اژدها باشد. بنابراین ، خرید گزارش از بهترین وب سایت های هر کشور جایگزین آن است.

هنگام خرید گزارش به چه نکاتی توجه کنیم؟

نکاتی که هنگام خرید گزارش باید در نظر بگیرید به 2 دسته تقسیم می شود.

  1. 1- آنچه باید درباره خود بدانید.
  2. 2- آنچه باید درباره فروشنده گزارش بدانید.

شما باید به چند س questionsال در مورد مورد اول پاسخ دهید.

o چه می فروشم؟

وقتی یک وب سایت فروشگاه سخت افزار دارید ، محتوایی که برای گزارش تهیه می کنید قطعاً نباید در مورد لپ تاپ و موبایل باشد. اگر کلمه سامسونگ را به صفحه فروش موچین پیوند دهید ، فقط پول خود را هدر می دهید.

به کی بفروشم؟

مشتری خود را بشناسید و بدانید برای جلب توجه آنها باید چه کار کنید.

مشتری خود را از کجا پیدا کنم؟

این یک مورد بسیار مهم و اجتناب ناپذیر است که هم برای خرید گزارش مفید است. به گفته گوگل ، یک بک لینک قوی بک لینک است که نه تنها به وب سایت یک وب سایت معتبر با دامنه قدرت بالا داده می شود ، بلکه موضوع وب سایتی که گزارش خود را از آن خریداری می کنید ، باید همان وب سایت شما باشد. به عنوان مثال ، اگر وب سایت بررسی فیلم و سریال دارید ، باید پیوندی را از وب سایتی خریداری کنید که در آن منطقه کار می کند.

در مورد یافتن مخاطب نیز همین امر صادق است. همانطور که گفتیم ، این گزارش محتوایی است که در وب سایت معتبر به عنوان پست وبلاگ ارسال شده است و خوانندگان با کلیک روی پیوندهای خاص به وب سایت شما هدایت می شوند. اما قبل از اینکه سعی کنید چیزی قانع کننده تر از رقابت خود بنویسید ، ابتدا باید تعیین کنید که گزارش شما در کجا منتشر می شود.

همانطور که در خیابان انقلاب تهران فردی را پیدا نمی کنید که به دنبال خرید دارو در آن خیابان باشد ، در وب سایت بررسی مواد غذایی نیز کاربری پیدا نمی کنید که بخواهد تفاوت انواع مختلف پیچ گوشتی را بداند. بنابراین اولین کاری که باید انجام دهید این است که یک وب سایت مناسب برای کسب و کار خود بیابید.

o چگونه وب سایت مناسب را انتخاب کنم؟

اکنون که بهترین وب سایت های ورزشی مربوط به کار به عنوان فروشنده مکمل بدنسازی را پیدا کرده اید ، هنگام انتخاب نهایی باید به چند نکته توجه داشته باشید.

  1. 1- Authority page و domain domain: هرچه بیشتر باشد ، بهتر است و این بدان معناست که سایت معتبرتر است.
  2. 2- قیمت: هزینه ای که پرداخت می کنید باید متناسب با اعتبار وب سایت باشد. بودجه خود را کنار بگذارید و به دنبال وب سایتی باشید که بالاترین DA و PA را با هزینه شما دارد. ممکن است در حال حاضر نتوانید گزارش هایی را در Soft98 بخرید ، اما می توانید لیستی از وب سایت هایی را که می توانید با بودجه 2 میلیون تومانی آنها استفاده کنید ، جمع آوری کنید. اکنون معتبرترین وب سایت را از لیستی که دارید انتخاب کرده و برای خرید گزارش با آنها تماس بگیرید. می توانید از مشاوران و کارشناسان مجرب از بستر گزارش Tasmino کمک بگیرید.
  3. 3- اطمینان حاصل کنید که وب سایت فروشنده گزارش مزرعه پیوندی نیست: مزارع پیوند به عنوان یک دشمن خونین برای گوگل در نظر گرفته می شوند. گوگل از مزرعه های پیوندی آنقدر متنفر است که شما فقط مجبورید از مزرعه پیوندی بک لینک های بی کیفیت خریداری کنید. اگر چنین است ، وب سایت فاتحه را بخوانید. چرا گوگل حتی وب سایت شما را فهرست بندی نمی کند؟ ناگفته نماند که به شما رتبه خوبی داده است.

نحوه خرید گزارش

گاهی اوقات می توانید گزارش را مستقیماً از وب سایت خریداری کنید و گاهی می توانید از واسطه ها استفاده کنید. واسطه ها افرادی هستند که با وب سایت های مختلف قرارداد دارند و به نوعی گزارش فروش یک وب سایت را در اختیار گرفته اند. واسطه ها گاهی کمپین هایی را طراحی می کنند.

به عنوان مثال ، اگر وب سایت ورزشی دارید ، احتمالاً با شرکتی به نام Golden Sport برخورد خواهید کرد. این کمپین شامل چندین وب سایت ورزشی معتبر است که می توانید برای نمایش گزارش خود در این وب سایت ها به آنها بپیوندید. البته مزایا و معایب خود را دارد.

نتیجه

یکی از مهمترین و مهمترین روشهای سئو گزارش تبلیغات و گزارش خرید است. گزارشات محتوایی هستند که توسط شما نوشته شده است. سپس برای پولی که به یک وب سایت معتبر پرداخت می کنید در آن وب سایت منتشر می شود و در کلمات کلیدی خاصی به وب سایت شما پیوند می یابد.

دنیای دیجیتال دنیایی فریبنده است. کوچکترین اشتباه نه تنها می تواند در هزینه شما صرفه جویی کند ، بلکه به وب سایت شما نیز آسیب می رساند. Tasmino پیشنهاد می کند که از دانش و تجربه چندین ساله متخصصان در این مجموعه استفاده کنید. لطفاً کار را به کاردان بسپارید.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا