اخبار فناوری

شیائومی پوکو F5 تاییدیه FCC را دریافت کرده است

شیائومی می خواهد سری POCO F را گسترش دهد. پس از عرضه POCO F4 در سال گذشته، می دانیم که شیائومی در حال حاضر در حال توسعه POCO F5 است. گفته می شود که این تلفن هوشمند آینده پوکو، گوشی های رقیب میان رده خود را به چالش می کشد.

Poco F5 احتمالاً نسخه جهانی شیائومی Redmi Note 12 Turbo است

دو هفته پیش، POCO F5 در پایگاه داده IMEI یافت شد. این گوشی هوشمند جدید شیائومی با نام رمز Marble ساخته شده و با شماره مدل 23049PCD8G شناخته می شود. Xiaomi Poco F5 اخیراً گواهی FCC را دریافت کرده است. این گواهینامه در تاریخ 7 فوریه صادر شد و اطلاعات جدیدی از مشخصات فنی این گوشی هوشمند در اختیار ما قرار داد.

تاییدیه FCC Poco F5

می دانیم که این گوشی هوشمند آینده شیائومی از Wi-Fi دو بانده، بلوتوث، NFC، فرستنده IR و شبکه اینترنت 5G پشتیبانی می کند. این دستگاه در دو نسخه با 8 گیگابایت رم، 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 12 گیگابایت رم با 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. مشخص شده است که این گوشی هوشمند با MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13 معرفی خواهد شد.

گواهی FCC Poco F5

این تلفن هوشمند بعدی پوکو احتمالاً نسخه جهانی Redmi Note 12T یا ردمی نوت 12 توربو خواهد بود. درست مثل وب سایت شیائومی وی در آخرین گزارش خود به احتمال استفاده از تراشه نسل اول اسنپدراگون 7 پلاس در پوکو اف 5 اشاره کرده است. بخش “بارگذاری سریع” برای بسیاری از کاربران بسیار مهم است. منطقی است که خریداران نمی خواهند تلفن هایشان ساعت ها به شارژ متصل باشد. شیائومی به خوبی از این موضوع آگاه است و پوکو F5 از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می کند.

جدای از مشخصات ذکر شده، در حال حاضر اطلاعات دقیقی از شیائومی پوکو F5 در دسترس نیست. گوشی جدید پوکو در ماه آوریل به فروش می رسد.

مشخصات کلیدی Poco F5 توسط مجوز EEC لو رفته این دستگاه فاش شد

نظر شما در مورد این گوشی هوشمند آینده شیائومی چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا