اخبار فناوری

اخبار منتشر شده چند روز گذشته در رسانه خبری ویدئویی تماشا انلاین

در طی هفته گذشته، پایگاه خبری ویدئویی تماشا آنلاین با انتشار اخبار مهم، سعی در به‌روز نگه داشتن مخاطبان خود داشت. تکنیکی نوین برای ارائه اطلاعات به صورت ویدئویی، رسانه خبری استفاده نموده که این روش باعث ساده‌تر و جذاب‌تر شدن فرآیند آگاه سازی از اخبار برای مخاطبانش می‌گردد.

با انتقال اطلاعات به صورت تصویری، فرآیند نقل و انتقال اخبار به شکلی جذاب که تازگی و بروزرسانی در آن‌ها نیز حاکم است، ممکن می‌شود. در ادامه، به تعدادی از اخبار مهمی که در طول هفته گذشته منتشر شدند، خواهیم پرداخت.

 

  1. ۱- تصاویری وحشتناک از کشتن یک شهروند کرجی با وینچستر: رئیس کل دادگستری استان البرز با اعلام اجرای حکم اعدام عامل اصلی درگیری مسلحانه و تیراندازی منجر به قتل در منطقه اوقافی‌های کرج که انتشار فیلم آن بازتاب زیادی در جامعه داشت گفت: در تیر ۱۴۰۱ پرونده‌ای در دادسرای عمومی و انقلاب کرج تشکیل شد که نشان می‌دهد در محله اوقافی‌های کرج و در محله‌ای نسبتا شلوغ و پرتردد، یک خودروی ال ۹۰ مقابل یک تعمیرگاه خودرو توقف و ۳ نفر از خودرو پیاده می‌شوند که ۲ نفر از آن‌ها مجهز به سلاح گرم از نوع «وینچستر» و یک نفر به قمه هستند و بلافاصله شروع به حمله و تیراندازی به حاضران در تعمیرگاه که ۷ نفر بودند می‌کنند. صبح امروز قاتل و یکی از اشرار کرج به دار آویخته شد.
  2. ۲- پیدا شدن جسد منتقد زلنسکی در حومه مسکو: جسد «ایلیا کیوا» یکی از معاونان سابق مسئول در پارلمان اوکراین در حومه مسکو پیدا شد. در اوکراین، یک نماینده سابق پارلمان که بارها از رژیم کی یف انتقاد کرده است به خیانت بزرگ و تلاش برای خدشه به تمامیت ارضی کشور متهم شد. او در آوریل سال گذشته با درخواست پناهندگی سیاسی و تابعیت روسیه به مسکو سفر کرد. کیوا در آخرین پست خود در کانال تلگرامی از شکست زلنسکی صحبت کرد و به او پیشنهاد خودکشی داد. کمیته تحقیقات فدراسیون روسیه، ویدئویی از صحنه قتل منتقد ولودیمیر زلنسکی (معاون سابق پارلمان اوکراین در حومه مسکو) را منتشر کرد.
  3. ۳- لحظه انفجار هدیه ۱۱ میلیون دلاری قطری ها: نظامیان صهیونیست، امروز، دادگاه عالی فلسطین (کاخ دادگستری) را در مرکز نوار غزه منفجر کردند. دولت فلسطین پروژه ساخت کاخ دادگستری در مرکز نوار غزه را با تامین مالی قطر در سال ۲۰۱۶ آغاز و در سال ۲۰۱۸ افتتاح کرد. این ساختمان در زمینی به مساحت ۱۱ هزار متر مربع در پنج طبقه ساخته شده است. هزینه این پروژه بالغ بر ۱۱ میلیون دلار بود.
  4. ۴- باورنکردنی‌ترین قتل در عمق اقیانوس حلزونی که ماهی می‌خورد: حلزون‌ها موجوداتی بسیار بی‌آزار به نظر می‌رسند، اما گونه‌ای از آن‌ها به نام حلزون‌های مخروطی که در اقیانوس‌ها و دریا‌های گرمسیری سراسر جهان یافت می‌شوند، بسیار خطرناک هستند و علاقه زیادی به شکار دارند.

 

رسانه تماشاآنلاین در چند روز اخیر با انتشار اخبار جدید و به روز، مخاطبان خود را در جریان جدیدترین اخبار حوادث در ایران و جهان قرار داد. در این خبرها، به تحولات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در سراسر جهان پرداخته شد. این سایت با استفاده از روش نوین ارائه خبرها به صورت ویدئویی، دستیابی به آگاهی از این حوادث را برای مخاطبان ساده‌تر و جذاب‌تر کرد. با بهره‌گیری از تأثیرگذاری ویدئوها، تماشا آنلاین توانست خبرهای جدید و مهم را به شیوه‌ای جذاب و قابل اعتماد به مخاطبان خود ارائه دهد. این پایگاه خبری با تأکید بر اهمیت ارائه محتوای جذاب و قابل اعتماد در دنیای اطلاعات، نقش مهمی را در جامعه ایفا کرده است و با این روش جذاب خبر را ارائه می دهد.

 

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/01/03/%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1-%D8%B4%D8%AF%D9%87-%DA%86%D9%86%D8%AF-%D8%B1%D9%88%D8%B2-%DA%AF%D8%B0%D8%B4%D8%AA%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%AE/

Updated: 2024-02-17 09:44:17

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا