اخبار فناوری

رندر Nova 11 SE هواوی برخی از جزئیات طراحی این گوشی را فاش کرد

هواوی در حال آماده شدن برای رونمایی از گوشی های هوشمند جدید سری نوا است. هم اکنون، پیش از هرگونه خبر رسمی، رندر Nova 11 SE به بیرون درز کرده است. در ادامه نگاهی به برخی از جزئیات طراحی این گوشی هوشمند خواهیم انداخت.

هواوی Nova 11 SE با دوربین سه گانه ۱۰۸ مگاپیکسلی در راه است

یک افشاگر معروف اطلاعات چینی با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو، رندر Nova 11 SE را به اشتراک گذاشت. با نگاهی به تصویر مذکور می‌توانیم ببینیم که در قاب پشتی این دستگاه دو حلقه دوربین وجود دارد که درون آن دو، سه لنز دوربین قرار گرفته است. به نظر می‌رسد که پنل پشتی دارای بافت مات است و تأیید می‌شود که هواوی نوا ۱۱ اس ای در دو رنگ سفید و سبز راهی بازار خواهد شد. این رندر مطابق با تصویری است که گواهینامه TENAA منتشر کرده بود. متاسفانه این افشاگر اطلاعات جزئیات دقیق دیگری را در مورد این تلفن هوشمند آینده هواوی به اشتراک نگذاشته است.

رندر Nova 11 SE

گفته می‌شود که Nova 11 SE دارای یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی OLED با وضوح FullHD+ و رنگ های ۱۰ بیتی خواهد بود. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند به تراشه ای با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز مجهز شود. این محصول از شبکه 5G پشتیبانی نخواهد کرد. همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، نوا ۱۱ اس ای با ۸ گیگابایت حافظه رم به همراه ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی قابل تهیه خواهد بود. انتظار می‌رود که این مدل به طور پیش‌فرض از سیستم عامل Harmony OS 4.0 برخوردار باشد. ادعا شده که این گوشی هوشمند از باتری ۴,۴۰۰ میلی آمپری بهره‌مند بوده و از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

مشخصات کامل Nova 11 SE هواوی فاش شد؛ احتمال رونمایی تا اوایل آبان

سه لنز دوربین در قاب پشتی نوا ۱۱ اس ای هواوی قرار گرفته که دوربین اصلی وضوح ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد داشت. گفته می‌شود که برای دوربین سلفی نیز یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. شایعه شده است که Nova 11 SE در ماه جاری میلادی معرفی خواهد شد.

نظر شما درباره این تلفن هوشمند میان رده آینده هواوی چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/10/23/%D8%B1%D9%86%D8%AF%D8%B1-nova-11-se-%D9%87%D9%88%D8%A7%D9%88%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%AE%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%AC%D8%B2%D8%A6%DB%8C%D8%A7%D8%AA-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D9%86-%DA%AF/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا