اخبار فناوری

معرفی تبلت ZTE K98 با صفحه نمایش 10.4 اینچی 2K و تراشه اسنپدراگون 680

تبلت ZTE K98 در چین معرفی شد. این محصول به طور ویژه برای کاربران شاغل در دولت و سازمان ها طراحی شده است. این محصول دارای صفحه نمایش بزرگ 2K می باشد. و قدرت پردازش مورد نیاز تراشه اسنپدراگون 680 با ….. می آید مایفون مگ برای بررسی سایر جزئیات این تبلت با ما همراه باشید.

تبلت ZTE K98 از قلم پشتیبانی می کند

تبلت جدید زد تی ای از صفحه نمایش 10.4 اینچی با وضوح 2K استفاده می کند. قاب پشتی این محصول فلزی بوده و وزن آن 490 گرم می باشد. K98 تنها 7.9 گرم ضخامت دارد. همانطور که در ابتدا اشاره شد، تراشه اسنپدراگون 680 قدرت پردازشی این دستگاه را تامین می کند. متاسفانه هنوز اطلاعاتی از میزان حافظه داخلی این تبلت منتشر نشده است. یک دوربین تکی در پشت ZTE K98 قابل مشاهده است. این دوربین دارای رزولوشن 13 مگاپیکسل می باشد. حاشیه های اطراف صفحه نمایش این دستگاه قابل توجه بوده و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز برای این تبلت در نظر گرفته شده است. خوشبختانه ZTE محصول جدید خود را به درگاه USB Type-C و جک 3.5 میلی متری صدا مجهز کرده است.

ZTE K98

مانند گیزموچینا وی خاطرنشان می کند که در زیر قاب پشتی ZTE K98 یک باتری با ظرفیت 7250 میلی آمپر ساعت وجود دارد. خوشبختانه این محصول از شارژ سریع نیز پشتیبانی می کند. این تبلت دارای یک قلم نیز می باشد که باعث بی نیازی از قلم و کاغذ می شود. ZTE K98 به قاب محافظ و کیبورد قابل حمل نیز مجهز شده است. این دستگاه مجهز به چهار بلندگو می باشد. این اسپیکرها توانایی تولید صدایی زنده و جذاب را خواهند داشت. K98 به سه میکروفون نیز مجهز است و به همین دلیل می تواند صدای محیط را بسیار دقیق دریافت کند. و همچنین میزان نویز موجود را کاهش دهید. این محصول از عملکرد “Smart Split Screen” و نرم افزار دسکتاپ پشتیبانی می کند.

گوشی ZTE Axon 30S با اسنپدراگون 870 و دوربین زیر نمایشگر معرفی شد

نظر شما در مورد این تبلت جدید ZTE چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا