اخبار فناوری

شارژر 100 واتی OnePlus با 2 خروجی USB-A و USB-C معرفی می شود

در کنار انواع کابل های شارژر، تنوع خروجی شارژرها یا مالتی پلکس های برق را نیز مشاهده می کنید. به نظر می رسد وان پلاس می خواهد در این زمینه کمی جلوتر از رقبای خود باشد و به زودی یک شارژر 100 واتی وان پلاس با 2 خروجی USB-A و USB-C ارائه خواهد کرد.

شارژر 100 واتی OnePlus با 2 خروجی USB-A و USB-C

امروز OnePlus رسماً اعلام کرد که برای اولین بار شارژر سوپرفلش با 2 پورت خروجی و توان 100 وات را عرضه می کند. این شارژر همچنین از پروتکل شارژ سریع PD تا 65 وات پشتیبانی می کند. طبق گزارش ها، شارژر جدید از طراحی خروجی دوگانه USB-A و Type-C استفاده می کند.

با این طراحی، شارژر می تواند خروجی را از هر دو پورت به طور همزمان ارائه دهد. علاوه بر این، این شارژر از استاندارد انحصاری سوپر فلش 100 واتی OnePlus پشتیبانی می کند و پروتکل شارژ سریع 65 واتی PD را به شما ارائه می دهد. این شارژر می تواند تلفن همراه، تبلت، لپ تاپ و سایر دستگاه های سازگار را با سرعت بالا شارژ کند.

سرعت شارژ Oneplus 11

در واقع این شارژر برای پرچمدار جدید OnePlus 11 معرفی شده است که به زودی عرضه خواهد شد. به طور رسمی اعلام شده است که وان پلاس 11 با باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی و استاندارد شارژ سوپر فلش 100 واتی عرضه می شود.به گفته وان پلاس، این شارژر می تواند وان پلاس 11 را تنها در 25 دقیقه به طور کامل شارژ کند یا در 10 دقیقه آن را تا 50 درصد افزایش دهد.

نه تنها این، بلکه OnePlus 11 اولین دستگاه صنعت خواهد بود که از محافظت طولانی مدت از شارژ دستگاه پشتیبانی می کند و سرعت شارژ باتری قدیمی را افزایش می دهد. همچنین از تشخیص وضعیت باتری در زمان واقعی از طریق 13 سنسور و یک تراشه مدیریت باتری سفارشی استفاده خواهد کرد. لی جی، رئیس OnePlus چین، گفت که قابلیت شارژ تلفن همراه اکنون بیش از سرعت است، شارژر باید برای دراز مدت ایمن و پایدار باشد.

این شرکت همچنین فاش می کند که OnePlus 11 می تواند با سرعت بالا حتی در دماهای خاص شارژ شود. OnePlus می گوید که در دمای منفی 20 درجه سانتیگراد، دستگاه همچنان به طور معمول شارژ می شود. اکثر دستگاه ها حتی در چنین دماهایی شارژ نمی شوند.

نطر شما چی هست؟ به نظر شما شارژرهای 2 خروجی محبوب خواهند شد؟ آیا برای شما جالب و کاربردی است؟ به هر حال تاریخ انتشار OnePlus 11 برای 14 دسامبر برنامه ریزی شده است و در این تاریخ شارژر مورد نظر رونمایی خواهد شد.

تاریخ معرفی وان پلاس 11 رسما مشخص شد: 14 ژانویه 1401

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا