اخبار فناوری

تاریخ رویداد Scary fast اپل رسما اعلام شد: ۸ آبان ۱۴۰۲

دیروز بود که برای شما در مایفون مگ نوشتیم مک های جدید اپل پیش از اواسط آبان معرفی خواهند شد. این خبر حالا رسما تایید شده است. تاریخ رویداد Scary fast اپل رسما برای ۸ آبان ۱۴۰۲ (معادل ۳۰ اکتبر ۲۰۲۳) تنظیم شده و همانطور که از اسمش مشخص است، محصولات سریعی در آن رونمایی می‌شوند، “وحشتناک سریع”!

رویداد Scary fast اپل

اپل یک رویداد مجازی ویژه را برای هفته آینده برنامه‌ریزی کرده است. این رویداد که تصور می‌شود بر روی معرفی مک‌های جدید متمرکز است، هشتم آبان ۱۴۰۲ برگزار می‌شود. البته با توجه به ساعت عجیب برگزاری آن که وقت تهران ساعت ۳:۳۰ بامداد می‌شود، شاید بهتر باشد بگوییم نهم آبان ۱۴۰۲.

رویداد اکتبر اپل: “وحشتناک سریع!”

پوستر رسمی رویداد Scary fast اپل

پوستر رسمی رویداد Scary fast اپل

برخلاف چندین رویداد گذشته اپل، رویداد جدید خود به طور کامل به شکل مجازی برگزار می شود. هیچ بخش حضوری برای اعضای مطبوعات وجود ندارد. هرکسی می‌تواند از طریق وب‌سایت اپل، یوتیوب و برنامه Apple TV به صورت زنده این رویداد را دنبال کند.

انتظار می‌رود رویداد اکتبر اپل بر روی معرفی مک‌های جدید متمرکز شود. شایعه شده که این شرکت یک iMac جدید و مدل‌های احتمالی مک بوک پرو را معرفی می‌کند.

آی‌مک ۲۴ اینچی بهار ۲۰۲۱ با طراحی تازه و تراشه M1 رونمایی شد. این دستگاه طبیعتاً قرار است به‌روزرسانی شود، اگرچه مشخص نیست که آیا اپل آماده اضافه کردن تراشه M3 هست یا iMac جدید به سادگی دارای تراشه M2 خواهد بود.

عرضه مدل جدید مک‌بوک پرو 14 و 16 اینچی به این زودی و پس از عرضه‌ی نسل قبلی با تراشه اپل M2، دور از ذهن به نظر می‌رسد اما غیرممکن هم نیست.

شما منتظر محصولات جدید اپل هستید؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/10/24/%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AE-%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%AF%D8%A7%D8%AF-scary-fast-%D8%A7%D9%BE%D9%84-%D8%B1%D8%B3%D9%85%D8%A7-%D8%A7%D8%B9%D9%84%D8%A7%D9%85-%D8%B4%D8%AF-%DB%B8-%D8%A2%D8%A8%D8%A7%D9%86/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا