اخبار فناوری

نظر کارکنان متا در مورد آینده این شرکت; متاورس تبدیل به یک متا قاتل خواهد شد!

همانطور که می دانید چندی پیش فیسبوک نام خود را به متا تغییر داد تا تمرکز بیشتری روی متاورس داشته باشد. این شرکت حتی هزینه های هنگفتی نیز در این زمینه انجام داده است. اما به نظر می رسد نظر کارکنان متا به آینده این شرکت خوب نیست و متاورس قاتل متا خواهد شد. با مایفون مگ با

نظر کارکنان متا در مورد آینده این شرکت; متاورس تبدیل به قاتل متا می شود…!

از زمان تغییر نام، متا 13 درصد از نیروی کار خود را اخراج کرده است و تعداد کل بیکاران حدود 11000 نفر است. مارک زاکربرگ از آن زمان توضیحاتی را ارائه کرده است. او همچنین مدعی است که به همه کارکنان به درستی غرامت پرداخت خواهد شد. با این حال، بسیاری از کارمندان در یک انجمن ناشناس به نام Blind از مدیرعامل شرکت مارک زاکربرگ انتقاد کرده اند و بسیاری از نظرات منفی در مورد مارک زاکربرگ و متاورس است. آنها ادعا می کنند که پروژه Metaverse در حال مرگ متا است.

نظر کارکنان متا در مورد آینده این شرکت

روزی که متا طرح اخراج خود را اعلام کرد، بسیاری از مردم گفتند که متاورس کم کم در حال مرگ است. زاکربرگ می تواند به تنهایی یک شرکت را با استفاده از Metaverse نابود کند. کاربری که خود را توسعه‌دهنده ارشد نرم‌افزار معرفی می‌کند در این مورد پستی منتشر کرد. به گفته وی اخراج کارمندان به دلیل رفتار عجیب و غریب نیز مشابه است. کاربر دیگری گفت که آینده متا اصلا مشخص نیست.

ظاهراً کارمندان می توانند به صورت ناشناس شکایات خود را علیه کارفرمایان خود در Blind بیان کنند. اما قبل از ثبت نام، کاربران باید آدرس ایمیل کاری، عنوان شغلی و کارفرمای خود را ارائه دهند. بنابراین Blind می تواند صحت پیام را ارزیابی کند. بنابراین، هنگامی که Blind یک کاربر را به عنوان یک متا کارمند تشخیص می دهد، اطلاعات معتبر است. با این حال، گاهی اوقات وضعیت استخدام کاربران به طور رسمی تایید نمی شود.

نظر کارکنان متا در مورد آینده این شرکت

این بدان معنی است که Blind نمی تواند وضعیت اشتغال این کاربران را تأیید کند. این بدان معناست که استفاده از داده های کور برای بررسی افکار کارمندان دقیق تر است. Blind ادعا می کند که گهگاه پیام هایی را برای کاربران ارسال می کند که از آنها می خواهد حساب های خود را دوباره تأیید کنند. ریک چن، مدیر روابط عمومی برای نابینایان، گفت تقریباً تمام نظرات در پلتفرم ما توسط کارمندان فعلی شرکت های مختلف نوشته شده است. این به این دلیل است که مردم اغلب پس از اخراج یا استعفا به Blind دسترسی ندارند.

در سال 2020، کارمندان متا نزدیک به 6000 بررسی از شرکت را در پلتفرم Blind ارسال کردند. امتیاز کلی این شرکت 4 از 5 است. یکی از مهندسان متا که خودش هم حاضر شد به این شرکت امتیاز 5 ستاره داد. او می گوید که این شرکت دارای همکاران با استعداد، فرهنگ سازمانی عالی و فهرست بلندبالایی از دستاوردها است. اما روزی که او اخراج شد، مهندس اضافه کرد که زاکربرگ شرکت را در مسیر اشتباهی هدایت می کند.

نظر کارکنان متا در مورد آینده این شرکت

یکی از کاربران، که خود را به عنوان یک دانشمند داده در متا معرفی کرد، گفت که متا باید کارکنان خود را در سطح اجرایی اخراج کند. وی همچنین افزود که رهبران هیچ تصوری ندارند و کارهای بد را با پیشرفت اشتباه می گیرند. متا توسط شخصی که می گوید در زمینه استعدادیابی کار می کند، چهار ستاره شد. وی همچنین اذعان داشت که این شرکت یکی از بهترین مکان ها برای کار است. او همچنین می گوید که زاکربرگ از ریسک کردن نمی ترسد که هم خوب است و هم بد.

با توجه GizChinaکاربر دیگری که خود را مدیر ارشد برنامه فنی شرکت معرفی کرد، گفت که رهبری ضعیف شرکت را نابود می کند. او ادعا می کند که متا مزایایی مانند حقوق بالا و استعداد زیاد دارد، اما معایب زیادی نیز دارد. به گفته وی، جنبه های بد متا عدم پاسخگویی در سطح مدیران و بالاتر است. او همچنین ادعا می کند که معاونان و مدیران تنها بدون ایجاد ارزش افزوده از کسب و کار سود می برند.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا