اخبار فناوری

احتمالاً شیائومی 14 به جای شیائومی 13 نام گوشی پرچمدار امسال این شرکت خواهد بود.

انتظار می رود شیائومی در آینده نزدیک گوشی های پرچمدار نسل بعدی خود را بر اساس چیپست معرفی کند اسنپدراگون 8 نسل 2 آنها در حال قدرت گرفتن هستند. گوشی های پرچمدار شیائومی تاکنون بر اساس روند سالانه این شرکت با این عنوان ساخته شده اند. شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو با این حال، شواهد جدید، از جمله اسکرین شات و همچنین تصویری از جعبه دستگاه که اخیراً در Weibo منتشر شده، نشان می‌دهد که شیائومی ممکن است شماره 13 را نادیده بگیرد و گوشی‌های پرچمدار امسال، شیائومی 14 و شیائومی 14 پرو را معرفی کند.

شیائومی 14

به تازگی تصویری از کارتن حاوی جعبه های خرده فروشی شیائومی 14 در Weibo منتشر شده است. علاوه بر این، تصویر دیگری شامل اسکرین شات از همان دستگاه در حال پخش به مشخصات اصلی آن اشاره می کند. در این تصویر برای Xiaomi 14 و مدل شماره 2211133C ذکر شده است.

این تصویر این نشان می دهد که دستگاه بر روی اندروید 13 مبتنی بر MIUI 14.0.2.0 اجرا می شود و دارای وصله امنیتی اندروید برای ماه اکتبر است. این گوشی همچنین دارای تراشه موبایل اسنپدراگون 8 نسل 2 و 12 گیگابایت رم است.

شیائومی 14

شیائومی 14

صحت تصاویر بالا هنوز تایید نشده است. بنابراین بهتر است منتظر گزارش های جدیدتر باشیم تا ببینیم پرچمداران بعدی شیائومی شیائومی 14 و شیائومی 14 پرو خواهند بود یا خیر. با این حال، ممکن است شیائومی عدد ۱۳ را برای گوشی های پرچمدار خود نادیده بگیرد، زیرا در برخی کشورها این عدد به عنوان یک فال بد تلقی می شود.

به احتمال زیاد شیائومی هفته آینده تاریخ معرفی گوشی های پرچمدار بعدی خود را تایید خواهد کرد. انتظار می رود این سری شامل دو دستگاه باشد، یک مدل استاندارد با صفحه نمایش تخت 6.26 اینچی و یک مدل Pro با صفحه نمایش منحنی 6.7 اینچی.

انتظار می رود هر دو دستگاه رابط کاربری جدید MIUI 14 را اجرا کنند. گزارش اخیر نشان می دهد که این شرکت قبلاً آزمایش داخلی این دو گوشی را در بازارهای آسیایی آغاز کرده است. این نشان می دهد که این سری Xiaomi 14 ممکن است به زودی وارد بازار جهانی شود.

نظر شما در مورد نام جدید شیائومی برای گوشی های پرچمدارش چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا