اخبار فناوری

هواوی Nova Y61 به طور رسمی با دوربین 50 مگاپیکسلی معرفی شد

پس از آشنایی تبلت ارزان قیمت هواوی اکنون زمان گوشی ارزان قیمت این شرکت است. هواوی Nova Y61 با دوربین 50 مگاپیکسلی به صورت رسمی معرفی شد، البته مدل تراشه، قیمت و زمان عرضه آن مشخص نیست.

هواوی نوا Y61

هواوی نوا Y61 اخیراً در سایت جهانی هواوی لیست شده است. این گوشی هوشمند مقرون به صرفه قابل تعویض است هواوی نوا وای 60 بدانید که سال گذشته منتشر شد.

هواوی Nova Y61 دارای صفحه نمایش 6.52 اینچی با وضوح HD+ و پنل LCD با نرخ تازه سازی 60 هرتز است.این گوشی هوشمند از چیپست هشت هسته ای نامشخصی استفاده می کند و با رابط کاربری EMUI 12 همراه است.

هواوی نوا Y61

هواوی نوا Y61

هواوی نوا 61 دوربین پشتی آن سه گانه است که در بالای آن یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 قرار دارد. این گوشی همچنین دارای دوربین ماکرو (احتمالاً 2 مگاپیکسل) با دیافراگم f/2.4 و دوربین عمق (احتمالاً 2 مگاپیکسل) با دیافراگم f/2.4 است. هواوی نوا Y61 همچنین دارای دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 است. این دوربین ها قابلیت فیلم برداری FHD را دارند.

هواوی نوا Y61 باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دارد و از شارژ سریع 22.5 واتی SuperCharge پشتیبانی می کند و در بخش ارتباطات دارای Wi-Fi 2.4 گیگاهرتز، بلوتوث نسخه 5.1 و اتصال بی سیم NFC است. همچنین یک پورت USB Type-C و یک جک 3.5 میلی متری هدفون نیز وجود دارد. همچنین دارای حسگر اثرانگشت در کنار آن است.

هواوی نوا Y61

هواوی نوا وای 61

هواوی قیمت و زمان عرضه این گوشی هوشمند اعلام نشده است. این گوشی در رنگ های مشکی، سبز نعنایی و آبی یاقوت کبود عرضه خواهد شد. مدل 4 گیگابایت رم + 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی در سراسر جهان در دسترس خواهد بود، اما مدل 6 گیگابایت رم + 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی فقط برای منطقه آسیا و اقیانوسیه است.

نطر شما چی هست؟ به نظر شما این گوشی ارزان قیمت هواوی جذاب است؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا