اخبار فناوری

گلکسی M34 5G سامسونگ با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و باتری پرظرفیت ۱۶ تیر معرفی می‌شود

سامسونگ در حال آماده شدن برای معرفی یک تلفن هوشمند میان رده جدید با نام گلکسی M34 5G است. شایعاتی که تا کنون منتشر شده، نشان می‌دهد که این دستگاه تقریباً مشابه Galaxy A34 5G، اما با باتری پرظرفیت تر، خواهد بود. پس از انتشار یک تیزر، سامسونگ هم اکنون، مشخصات کلیدی این تلفن هوشمند میان رده را به همراه تاریخ رونمایی آن به اشتراک گذاشته است.

سامسونگ برخی از مشخصات و تاریخ رونمایی گلکسی M34 5G را به اشتراک گذاشت

هم اکنون می‌دانیم که سامسونگ، گلکسی M34 5G را در تاریخ ۷ جولای و در کشور هند معرفی خواهد کرد. سامسونگ در حال حاضر، برخی از مشخصات هیجان انگیز این گوشی هوشمند را به اشتراک گذاشته است. هم اکنون می‌دانیم که این دستگاه از صفحه نمایش ۶.۵ اینچی Super AMOLED با فناوری Vision Booster استفاده خواهد کرد. دوربین این تلفن هوشمند درون یک ناچ قرار گرفته و نمایشگر آن رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی را در اختیار کاربران قرار می دهد. دوربین اصلی Galaxy M34 5G وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و از لرزشگیر اپتیکال برخوردار است. Nightography و Fun Mode با ۱۶ افکت مختلف، قابلیت های عکاسی را افزایش می دهند. همان طور که از سری M سامسونگ انتظار می‌رود، این دستگاه نیز به باتری بسیار پرظرفیتی مجهز شده و با کمک باتری ۶,۰۰۰ میلی آمپری خود می‌تواند تا دو روز شارژ دهی داشته باشد.

Galaxy M34 5G

Galaxy M34 5G

سامسونگ سایر مشخصات گلکسی M34 5G را فاش نکرده، اما شایعاتی در این باره منتشر شده اند. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند به تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۰۵۰ مجهز شود. این تراشه در حقیقت نسخه تغییر نام یافته Dimensity 1080 است. احتمالا گران قیمت ترین نسخه این گوشی دارای ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی خواهد بود. سامسونگ تأیید کرده که این دستگاه از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اصلی بهره می‌برد. انتظار می‌رود که یک دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی ماکرو نیز در قاب پشتی Galaxy M34 5G قرار گیرد. احتمالا دوربین سلفی این تلفن هوشمند از سنسور ۱۳ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد.

سامسونگ گلکسی M34 با تراشه مدیاتک Dimensity 7050 در راه است؟

این تلفن هوشمند میان رده آینده سامسونگ از طریق وب‌سایت آمازون، فروشگاه رسمی آنلاین سامسونگ هند و سایر فروشگاه های فیزیکی این کمپانی قابل تهیه خواهد بود. همان طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، انتظار می‌رود که این گوشی با قیمت کمتر از ۲۰,۰۰۰ روپیه (۲۴۰ دلار) عرضه شود.

نظر شما درباره این گوشی هوشمند آینده سامسونگ چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/06/27/%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-m34-5g-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%D8%A8%D8%A7-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4%DA%AF%D8%B1-%DB%B1%DB%B2%DB%B0-%D9%87%D8%B1%D8%AA%D8%B2%DB%8C-%D9%88-%D8%A8/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا